Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hutcherson schreef:Zou dit kunnen komen uit moeite met authoriteit of beter gezegd: een niet logisch functionerende authoriteit?
mij niet gezien, al die targets en dergelijke. De keren dat ik ze haal zijn op één hand te tellen.
maar wauw, het blijft prachtig!
Hutcherson schreef:Team building, netwerken, hapje-drankje-praatje, vrijdagmiddagborrel, babyshowers... Het is niet aan mij besteed.
Ik ga met liefde met alle collega's gezellig eten of zelfs een hele dag de efteling in.. Maar die verplichte leukdoenerij.. Ik zeg per definitie af. Mijn vrienden weten dat ik dat echt niet persoonlijk bedoel en graag iets anders met ze ga doen... En mijn collegas zijn mijn werknemers dus doen we geen vrijmibo of teanbuilding. We gaan gewoon lekker uiteten of gourmetten op kantoor
Eulogy schreef:Maar jij hebt geen (vermoeden van) ADHD toch Hutcherson?
maar vroeg me af of dit aan mijn karakter lag of een neuro dingetje is.
Ceetje_bokt schreef:Hutcherson schreef:Zou dit kunnen komen uit moeite met authoriteit of beter gezegd: een niet logisch functionerende authoriteit?
Oh oh oh, hier schrijf je nu zoiets herkenbaars. De grootste teleurstelling in mijn leven is dat mensen die op hoge(re) posities zitten helemaal niet weten wat ze doen. Achteraf gezien heeft mijn idee dat je echt iets moet kunnen voor zo’n positie mij tegengehouden om carrière te maken. Nog even los van de vraag of ik daar wel zin in zou hebben.
same..
tenenkrommend
en ik kom dat vaker tegen dan in normaal vind. Ook bij mensen die ik kan waarderen en slim vind. Kana schreef:Ik ben enorm teleurgesteld in medicatie. Ookal werd me aan alle kanten verteld dat het geen wonder pillen zijn had ik tóch stiekem die hoop.
Ik zit nu op 10mg kortdurende methylfenidaat maar krijg er een enorm opgejaagd gevoel van.
Tot nu toe vind ik de nadelen het extra concentratie vermogen nooit waard.![]()
Iemand hier beter geluk met medicatie?

, dus het is ook even de vraag wat ik wel of niet kan en mag qua wisselen en opbouwen ivm mogelijke andere toevoegingen.Ceetje_bokt schreef:Hutcherson schreef:Zou dit kunnen komen uit moeite met authoriteit of beter gezegd: een niet logisch functionerende authoriteit?
Oh oh oh, hier schrijf je nu zoiets herkenbaars. De grootste teleurstelling in mijn leven is dat mensen die op hoge(re) posities zitten helemaal niet weten wat ze doen. Achteraf gezien heeft mijn idee dat je echt iets moet kunnen voor zo’n positie mij tegengehouden om carrière te maken. Nog even los van de vraag of ik daar wel zin in zou hebben.
Hutcherson schreef:Team building, netwerken, hapje-drankje-praatje, vrijdagmiddagborrel, babyshowers... Het is niet aan mij besteed.
Ik ga met liefde met alle collega's gezellig eten of zelfs een hele dag de efteling in.. Maar die verplichte leukdoenerij.. Ik zeg per definitie af. Mijn vrienden weten dat ik dat echt niet persoonlijk bedoel en graag iets anders met ze ga doen... En mijn collegas zijn mijn werknemers dus doen we geen vrijmibo of teanbuilding. We gaan gewoon lekker uiteten of gourmetten op kantoor
of als ze passeren aan de andere kant van de straat. Ik vind dat zo moeilijk, zo onverwacht heel sociaal doen. Anderen zijn daar altijd heel goed in en die weten ook nog precies dat die bekende zat te wachten op de uitslag van een onderzoek 2 maanden terug ofzo.
meestal ben ik dus heel a-sociaal en vraag er niet meer naar
dus die weigert bij voorbaat al pertinent. Het plein waar ze dat hielden grenst aan onze tuin en ik wilde dan ook weer niet dat onze kinderen zich heel erg buitengesloten voelden. Hopelijk volgend jaar nieuwe kans. Kana schreef:Ik ben enorm teleurgesteld in medicatie. Ookal werd me aan alle kanten verteld dat het geen wonder pillen zijn had ik tóch stiekem die hoop.
Ik zit nu op 10mg kortdurende methylfenidaat maar krijg er een enorm opgejaagd gevoel van.
Tot nu toe vind ik de nadelen het extra concentratie vermogen nooit waard.![]()
Iemand hier beter geluk met medicatie?