Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Het is Amerikaans denk ik? Dan hebben wij er niet zoveel aan, maar biggreensmile.nl heeft wel hun keurmerk en op die site kun je o.a. zonnebrand goed filteren.
MyWishMax schreef:Een spray/nevel is juist niet zo handig. Daar breng je snel veel te weinig van aan, waardoor de bescherming dus niet goed is. Het is heel lastig om daarmee genoeg aan te brengen en te verdelen. Ik gebruik het alleen over een andere spf heen door de dag als ik make up op heb, maar zeker niet als enige.
xrobbiee schreef:Iemand hier tips voor zonnebrand voor op je hoofd/haar? Ik verbrand snel mijn hoofdhuid op de plek van mijn scheiding, maar om daar nou vette zonnebrand crème in te gaan smeren, of alleen nog maar met een pet op gaan zitten is ook nog weer zo een ding.
Eapy schreef:https://labmuffin.com/100-mineral-sunsc ... l-filters/
Artikel over verstopte chemicaliën in zonnebrand producten. Hier word je toch niet goed van
xPabloBokt schreef:Ik vind dat bij Biodermal factor 50+ ook wel een dingetje. Hoe vaker ik smeer, hoe plakkeriger ik wordt. Dat bederft wel mijn plezier door de dag heen, zeker als ik niet aan het zwemmen ben (want dan valt het nog wel mee).