Wat voor ons ook nog spannend is, is het feit of het 1 of 2 kindjes zijn. Mijn mama is namelijk onderdeel van een tweeling. Ze zeggen dat het 1 generatie over slaat dus ik ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sylviej schreef:Wij willen het geslacht ook graag wetenkwestie van gerichter kledij te kunnen kopen en stiekem zijn wij ook gewoon heeeeel nieuwsgierig
![]()
Wat voor ons ook nog spannend is, is het feit of het 1 of 2 kindjes zijn. Mijn mama is namelijk onderdeel van een tweeling. Ze zeggen dat het 1 generatie over slaat dus ik ben benieuwd
Larisske schreef:Rebel, zo'n leuke aankondiging! Zo'n lieve reactie vanje moeder, maar zou er ook niet om te staan springen. Als die van mij het uiteindelijk hoort, vrees ik op een giga gekte waarvoor ik me ga moeten verstoppen![]()
Oh Lau, Parijs. Super leuk! Helaas vermoedelijk ook geen top weer vermoedelijk?
Ben benieuwd of hier toch iemand een tweeling heeft zitten. Wist niet dat bij ICSI er meer risico was!
Citaat:- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - nog onbekend
- Bloem24 - 25 september - jongen
- Rebel_Jits - 6 oktober - nog onbekend
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- Claudiadvx - 4 November - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend
- Melewel94 - 25 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 27 november - nog onbekend
- Lienepien95 - nog onbekend - nog onbekend
- Lisitano - 8 november - nog onbekend
- Lau - nog onbekend - nog onbekend
Lau schreef:Sorry voor mijn afwezigheid! Heb redelijk meegelezen dat wel. Maar wij waren lekker in Parijs![]()
Mooi ook die echo’s van Liam daar kan je het echt goed op zien. Ik hoop dat het een jongetje wordt mijn vriend maakt het niet uit. Maar bijna iedereen om mij heen zegt dat ik een meisje krijg![]()
Van een vriendin vind ik het wel eng want die heeft bij iedereen gelijk gehad wat ze kregen en ook zij zegt dat ik een meisje krijg
Larisske schreef:Het is roestig bruin. De 1e maal was het eerder slijm, en nu enkel bij afvegen wat. Hoop dus dat het gewoon niet is. Ik bel morgen misschien even naar de huisarts ofzo, zie dat de gyn die ik koos net in verlof is. Mijn vriend vroeg meteen of ik ook buikpijn heb, maar ik heb geen idee, dus ga ervan uit van niet
![]()
Gefeliciteerd Lins! Hoe ver ben je (denk je)? Heftig verhaal zo te lezen. Hopelijk blijven de controles goed!