Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:BigOne schreef:En je mocht zelfs overal komen mits gevaccineerd of getest.
Sleutelwoordje ´mits´. Kortom verkapte verplichting van iets wat voor gezonde mensen weinig tot niets toevoegde.
Huertecilla schreef:Wooooooshhhhh......
Ik lees nergens een klacht van mij.
Ik geef weer dat China een extreem voorbeeld van machtsmisbruik met Covid als alibi is.
Dát principe speelde hier ook doch zoals ik schrijf GELUKKIG in mindere mate.
Ondertussen is er van alles ingevoerd en krijgen we de vaccinatiegeest ook niet meer terug in de fles.
Zie dat gerust anders. Uit dat gerust anders. Ook op Bokt is die vrijheid er.
Oh en ik ben heel blij hier op een berg in Spanjedoch die blijkheid maakt me niet blind voor het machtsmisbruik in de EU onder Covid vlag.
Huertecilla schreef:Sleutelwoordje ´mits´. Kortom verkapte verplichting van iets wat voor gezonde mensen weinig tot niets toevoegde.
Huertecilla schreef:Het veehoeden van mensen overal is ingevoerd
secricible schreef:Ik vraag me nog steeds af wat er allemaal ingevoerd zou zijn dat nog steeds v toepassing is nu?
BigOne schreef:Buiten long-covid wordt het aan nog meer risico’s gelinkt, bvb meer kans op dementie, suikerziekte ( ook bij kids) hart-en vaatproblemen in het eerste half jaar na besmetting en elke keer dat je besmet wordt loop je opnieuw risico’s.
chevax schreef:Zo vervelend dat sommige mensen per definitie een andere mening hebben (ongeacht het onderwerp) en die poneren als dé waarheid.
Avalanche schreef:Wat is je alternatief? Nul regels? Een pandemie maar gewoon op zijn beloop laten? Iets als in survival of the fittest?
Huertecilla schreef:Enneh, degenen die voor verplicht vaccineren zijn, waarom hoor ik die niet over verplicht afvallen van overgewichtigen? Dat zet meer zoden aan de dijk.
Huertecilla schreef:Enneh, degenen die voor verplicht vaccineren zijn, waarom hoor ik die niet over verplicht afvallen van overgewichtigen? Dat zet meer zoden aan de dijk. En nee, ik schrijf niet dat ik daar voor ben. Ik wijs op de verwrongen hysterie.
oomens schreef:Als dat daadwerkelijk op grote schaal en op korte termijn zou gaan lukken, en dat is niet het geval.+