Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Hi allemaal,
Ik durf het haast niet te typen maar het gaat ontzettend goed hier. Ben vanmorgen als zombie bij de accupunctuur geweest om 9 uur. Om 10 uur klaar en HONGER. Sindsdien heb ik al zoveel gegeten en gedronken, maakt ook niet uit wat. Heb voor het eerst weer een film kunnen kijken op de bank.
Als ik me misselijk begin te voelen, heb ik op m'n pols een magneetje gekregen die ik hard moet indrukken. Dan ebt het heel snel weer weg. Gaat echt een wereld voor me open dus ik kan het iedereen aanraden die denkt dat misselijkheid en kotsen erbij hoort.
Ben nu rustig aan het opbouwen met eten en drinken omdat m'n maag natuurlijk amper iets gewend was de afgelopen twee weken. En nu afwachten hoe lang het werkt. Ze zei dat dit voldoende moet zijn maar anders kom ik gewoon lekker terug.
Lisewiesje schreef:freetorun schreef:Jeetje Gnome wat heftig en frustrerend. Van de baas van je partner tot de medicatie die niet op voorrraad is.. Sterkte!
Wij hebben volgende week donderdag onze eerste echo. Ben zo benieuwd. Nu 2 x licht bruine afscheiding gehad, waardoor ik toch wel zenuwachtig ben of alles nog goed zit. De VK gaf aan het even af te wachten en dus donderdag de echo.
Verder misselijk, maar gelukkig blijft het overgeven beperkt. Ben wel al 5 kg afgevallen omdat ik door de misselijkheid niet kan/wil eten. Dus nu maar telkens kleine beetjes eten. En er zitten dagen bij dat het meevalt en ik wel honger heb.
Hoeveel weken ben je bij de eerste echo volgende week donderdag?
Wij moeten iets langer dan julle geduld hebben, wij hebben dinsdag 25 oktober de echo. Vind de tijd zolang duren, en ik kan ook nog niet uit de voeten dus lijkt de tijd nog langer te duren!
freetorun schreef:@gnome wat ontzettend fijn dat accupunctuur zo ontzettend goed helpt! Heb er van de week ook naar zitten kijken omdat ik gek werd van de misselijkheid. Loop nu al dagen rond met rijstkorrels op m'n polsen (met een tapeje) omdat dat een bepaald drukpunt zou zijn. Echt helpen doet t volgens mij niet, maar durf ze er ook niet af te halen in de angst dat het erger wordt haha
freetorun schreef:De rijstkorrel was een online tip van de kanker stichting bij misselijkheid. Die druk ik inderdaad een tijdje aan bij misselijkheid, maar ben niet overtuigd. Wel bang om het af te doen haha![]()
Ga inderdaad eens kijken naar een fijne praktijk in de buurt. Tips waar ik op kan letten?
Citaat:Bijna 9 weken zijn we dan, maar het kan iets korter zijn ivm langere cyclus. Vind het ook echt aftellen tot de echo hoor! Hoe ver ben jij?
mriek1990 schreef:Oh ja dat snap ik. 6 kilo is wel echt veel!
Kun je nu wel weer een beetje goed slapen? Ondanks wakker worden door honger. ( Beter dan wakker worden door misselijkheid haha)
Marlis schreef:Gelukkig nog weg de misselijkheid. Gaat snel de kilos eraf dan, bizar.
9 november 20 weken echo alweer, gaat snel.
Hier bij bukken etc of te snel iets doen heel erg duizelig. Maar mijn bloeddruk is voor mijn doen ook aan de lage kant. Gister 105/60 dus niet te laag maar voor mij wel vergeleken met normaal zeg maar.
Met hardlopen dan weer geen last van, eet ik wel iets zoute dropjes voor het lopen. Net Evy les 8 gelopen, 3,7 km ging weer lekker.
mriek1990 schreef:Oh jakkes, rugpijn is zo vervelend!
Dat lichter slapen herken ik wel. En inderdaad in de middag slapen, doe ik ook elke dag.
Marlis knap dat je nog zoveel hardloopt! Vervelend dat je ook last hebt van je bloeddruk. Ik zit hier ook elke dag aan de zoute drop haha.
Ik zit nu op 16+3. Gaat echt zó snel. Mijn moeder zei laatst al, over 24 weken is die kleine er al. Klinkt dan ineens een stuk dichterbij haha!
Hoe gaat het trouwens verder met je Marlis?
Gnome schreef:Marlis schreef:Gelukkig nog weg de misselijkheid. Gaat snel de kilos eraf dan, bizar.
9 november 20 weken echo alweer, gaat snel.
Hier bij bukken etc of te snel iets doen heel erg duizelig. Maar mijn bloeddruk is voor mijn doen ook aan de lage kant. Gister 105/60 dus niet te laag maar voor mij wel vergeleken met normaal zeg maar.
Met hardlopen dan weer geen last van, eet ik wel iets zoute dropjes voor het lopen. Net Evy les 8 gelopen, 3,7 km ging weer lekker.
Volgens de verloskundige hoort je bloeddruk in het begin ook wat lager te worden. Heel netjes dat je nog lekker aan het sporten bent inderdaad! Hopelijk kun je dat lekker blijven doen. Niet meer misselijk geweest?
mriek1990 schreef:Pff Marlis. Wat verdrietig. Vind het ook wel wat dat je nu gewoon niks meer hoort. Echt heel naar!
Gelukkig dat je niet hoeft te spugen, hoop dat dat je ook bespaard blijft![]()
Ik had net echt even een wow momentje. Trok een shirt aan en ineens zag in hoe mijn buik al boller begint te worden. Was echt ineens dat het mij opviel haha.