Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Gecondoleerd Karuna.Justme_Lisaa schreef:
Ik heb ze binnen hangen, wel moet je dan de witte of boulder kleur kiezen vanwege anders aantrekken van hitte. Het zorgt er natuurlijk niet voor dat mijn slaapkamer opeens heel koud is, maar zeker wel een aantal graden. Dit waren de eerste warmte dagen met deze dingen en moet zeggen, heb echt heerlijk geslapen. Als je ze buiten hangt zijn ze natuurlijk effectiever, maar aan de binnenkant werkt zeker ook
Aan de buitenkant is het meest effectief. Dan voorkomen ze dat je raam warm wordt en die warmte naar binnen wordt getransporteerd.
purny schreef:Ik heb nog steeds de gordijnen dicht. De zon staat het grootste gedeelte op de voorkant en daar zijn grote ramen.
Het zou wel fijn zijn als de vuilnisbakken vandaag geleegd zouden worden. Gister niet gedaan en ik vermoed dat ze vol zitten
MyWishMax schreef:purny schreef:Ik heb nog steeds de gordijnen dicht. De zon staat het grootste gedeelte op de voorkant en daar zijn grote ramen.
Het zou wel fijn zijn als de vuilnisbakken vandaag geleegd zouden worden. Gister niet gedaan en ik vermoed dat ze vol zitten
Wij kregen juist een bericht dat ze idd gisteren niet geleegd zouden worden. Niet verantwoord voor de werknemers, dus worden op later tijdstip geleegd. Vind ik nogal logisch. Hebben jullie niet zo'n melding gehad of op de site oid?
Winged schreef:T volgende staat op de website van Den Haag: https://www.denhaag.nl/nl/in-de-stad/ni ... egelen.htm
maralyn schreef:[ [url=m/2phrJx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben zo geslapen in onze achtertuin.
Allebei zo vertrokken. Vannacht gaan we de huiskamer in, omdat er een kans is dat we een nat pak gaan krijgen.
Misschien toch goed om een overkapping van glas in de achtertuin te hebben. Want we mogen met warm weer, ondanks de regen, graag buiten zitten.
Morrie schreef:overal weer 29 graden in huis, de mobiele airco had het beneden (slaapverdieping) aardig afgekoeld tot 25 graden, maar nu staat de zon er weer op en het zonnescherm gaat steeds terug omhoog omdat er teveel wind staat. Weer zweten dus vandaag.
Volgende week komt er airco, beetje mosterd na de maaltijd, maar wie weet komt er nog zo'n hittegolf
elnienjo schreef:maralyn schreef:[ [url=m/2phrJx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben zo geslapen in onze achtertuin.
Allebei zo vertrokken. Vannacht gaan we de huiskamer in, omdat er een kans is dat we een nat pak gaan krijgen.
Misschien toch goed om een overkapping van glas in de achtertuin te hebben. Want we mogen met warm weer, ondanks de regen, graag buiten zitten.
Ik zou nooit iets van glas zetten,dat is een broeikas. Beter een houten veranda. En in huis gewoon airco installeren natuurlijk.