Sees schreef:Nogmaals, vaccinatieschade is vaccinatieschade, ik denk dat het woord daarin genoeg duidelijkheid verschaft? Schade door vaccinatie, duidelijker wordt het denk ik niet? Wat ik aanduid als vaccinatieschade doet er niet toe?
Ja natuurlijk doet dat ertoe! Ik vraag al een paar jaar om wat vaccinatieschade nou eigenlijk is. Als je kan pinpointen wat er precies onder vaccinatieschade valt is kan je het beter onderzoeken en wellicht voorkomen dat anderen er last van krijgen. Hoe kan je weten dat die schade door vaccinatie komt als je niet eens weet wat die schade uberhaupt is? Tot nu toe lijkt beweerd te worden alle vage klachten die ergens grofweg tussen het moment van vaccineren tot de komende 10 jaar wel eens mer vaccinatie te maken hebben. Zo werkt het niet, als je iets roept moet je onderbouwen. En in onderzoek zelfs bewijzen. Je roept maar wat… ik respecteer je keuze om niet te vaccineren maar verkoop gewoon geen onzin.
Sees schreef:En je mag me niet geloven als ik zeg dat het Ziekenhuis Covid als reden heeft opgegeven. Dat is jouw keuze.
Het hoeft volgens mij helemaal niet besproken te worden want de keuzevrijheid is er godzijdank. Ik geloof niet dat men, dat geldt zowel voor jou als voor mij, van mening zal veranderen dus ik ben het met Pluisje eens dat het een redelijk onzinnige discussie is? Zeker met mensen die je niet kent? Geen band mee hebt?
De discussie is inderdaad al 100 x gevoerd. Wil je ‘m niet beginnen? Dan niet strooien met dingen als “experiment”, “vaccinatieschade” of “ik heb 14 kennissen die ergens in de afgelopen 50 jaar zeker 1 vaccinatie hebben gehad en die zijn nu allemaal dood. Toeval?!”. Ook dát is elkaars mening respecteren want je wéét dat er reacties op komen. Dit geldt voor iedereen die deze koeien uit de sloot sleurt overigens. De discussie (én de misinformatie rondom de discussie) blijft relevant.
Sees schreef:On topic: I for one, zou het iig heel vervelend vinden als mensen spijt hebben van het vaccineren en ik ben dan ook blij te lezen dat het wel meevalt met het aantal mensen dat spijt heeft.
Waarom vind je dat zo erg voor ze? Iedereen z’n eigen weloverwogen keuze toch? Júist als je het zo belangrijk vind dat die keuze individueel wordt gemaakt zou het je niks moeten interesseren of anderen er nou spijt van hebben of niet.