WenK schreef:Hier al een paar dagen (bijna) positieve ovulatietesten,nog nooit zo lang gehad... Ben benieuwd wat mn lijf aan t doen is...
Liene en Primavera, na een verlies blijft het (naar mijn ervaring en van mensen om me heen) altijd zo dat een nieuwe zwangerschap ineens angst meeneemt; angst om te verliezen en om kwetsbaar te zijn, hoe klaar je er ook voor bent, als je weer zwanger bent slaat de angst je (weer) om t hart.
Nou, ik denk dat je daar toch wel heel accuraat de spijker op z’n kop slaat!
Ben nu met de hr afdeling van m’n werk bezig om te kijken of ik die coaching bij m’n verloskundige vergoed kan gaan krijgen.
Omdat dit dus niet via een psycholoog gaat wordt er precies niks vergoed vanuit de zorgverzekering.
Sowieso een beetje gek, want voor alle ‘leuke dingen’ en echt wel klote dingen rondom zwangerschap wordt er een hoop vergoed. Echter bij nazorg rondom miskramen en/of zwangerschapsafbrekingen sta je gewoon in de kou.
Heel goed dat er berichten naar buiten komen om de NIPT te gaan vergoeden, maar voor dit stuk rondom zwangerschappen mogen ze wel iets meer gaan doen. Tot zover mijn klaagzang