Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Wat leuk Tienus! Op zich, als je zorgt dat de sub al opgeblazen is, kun je natuurlijk zo snel of langzaam als je zelf wil en hoeft het geen problemen op te leveren. Lekker dobberen is soms ook heerlijk ontspannend!
Haha die eend. Ik hou niet zo van vleugels, ik zou toch niet meer op mn bord gestaan hebben denk ik.
Hier gisterochtend nog even de zee getrotseerd met 3 meiden. De zee was een héél stuk rustiger dan vorige keer (dat was dan ook niet zo'n moeilijke opgave haha), maar we moesten alsnog wel heel diep om de grote golven achter ons te laten. Uiteindelijk toch een paar keer een behoorlijk stuk staand gesupt. Later zette de wind weer kracht achter de golven en besloten we lekker met de golven mee naar het strand te gaan. En dat een paar keer. Ontzettend vermoeiend, maar misschien nog wel leuker.
Netjes Paloedie. Is die andere supper een bekende of gewoon een vreemde met dezelfde hobbie?
En ik moest even googlen door je "kickpad". Ik heb 'm ook, maar ik dacht serieus dat het als kussentje diende tijdens pauze. Daar heb ik 'm tot dusver dus ook echt alleen voor gebruikt haha.
tienus63 schreef:Ook al zijn het kleine hondjes, ik vind het een prestatie dat je zo’n eind gesupt hebt.
Ik hoop over week of 10 te suppen in Nieuw-Zeeland. Ik heb de plekken al een beetje geselecteerd.
Mijn surfschoenen en ik denk dat ik mijn shorty en misschien zwemvest ook meeneem.
Mijn rashshirt zou sowieso al mee.
ricojoreen schreef:Ik ben net terug van mijn 5 daagse kampeer-/roadtrip door Duitsland, bij mij wou ook niemand mee, dus ook maar alleen gegaan... Moet zeggen dat ik het heerlijk vond in mn eentje! Natuurlijk is mijn sup ook mee geweest en heb ik gesupt op de Eibsee tussen de bergen, de mooiste plek in Duitsland die ik heb gezien! En het water was kraakhelder en niet te koud![]()
![]()
Zeker een plek waar ik nog een keer naar toe wil!
[ [url=m/68c0HC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ky6Acm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tYlUY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PywYKC.jpg]Afbeelding[/url] ]