Lynn_Nikita schreef:Dat is jong zeg, en omdat je zo jong bent nemen ze liever het zekere voor het onzekere dag je die behandeling erbij krijgt?
Ik heb op 1 vriendin en mijn man na niemand gezegd dat ik foto`s laat maken dg erna moet ik ook weer werken hebben jullie veel last gehad na de foto`s en evt biopt?
De vriendin verklaard mij voor gek dat ik een week later pas naar de afspraak ga ipv vandaag wat ook mogelijk was. Ik denk maar dat er eer kans is dat het goed it dan dat het mis is, en dat het dan niet op 1 week komt. Ivm een operatie van mijn baas gisteren ben ik nu de enige op het werk en er moeten een hoop veulens gechipt en bekapt en gespeend worden, die vertrekken dit weekend naar het buitenland, ik kan toch niet zomaar zeggen bekijk het maar.
Ik heb een agressieve tumor en bij mij zei de oncoloog dat het zelfs niet aan kwam op 6 maanden (ik wilde de chemo 1 week doorschuiven dus heb het toen ook gevraagd). Toen viel er meteen een last van mijn schouders. Dus no worries. Of het zou een tumor moeten zijn in de vorm van een basketbal, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik ben sinds 5 oktober klaar met chemotherapie. Met mij gaat het ook eigenlijk best goed. Ik heb er niet al te veel naweeën van. Ik ben alleen snel overprikkeld en de vermoeidheid overvalt me af en toe. Maar ik ben best actief en dat kan ik ook prima volhouden als ik 1-2 keer per week een dag ‘niks’ inplan. Over een paar weken word ik geopereerd (borstamputatie). Dat is allemaal wel weer spannend. Daarna bestralen en chemopillen en in 2024 weer onder het mes voor een borstreconstructie. Ik heb dus nog wel eventjes te gaan.