Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymeria schreef:Nou, eindelijk was daar de langverwachte oplossing!
Ik moet zeggen: ik was met hem overeen gekomen dat hij zelf mijn haar zou fixen, maar eenmaal terug in de stoel vond ik het toch wel behoorlijk spannend.Heb me nog wel even afgevraagd of het de meest verstandige beslissing was, maar uiteindelijk ben ik tevreden met het resultaat.
Voordat we begonnen is hij nog even echt bij me komen zitten om me zijn verontschuldigingen aan te bieden. Face to face, me recht in de ogen kijkend en oprecht. Buiten mijn haar om vind ik dat misschien nog wel het belangrijkste, dat gaf me in ieder geval wel direct het gevoel dus echt geen zeur te zijn. Hij vond ook echt dat het zo niet kon. Hij had natuurlijk ook makkelijk kunnen doen door lekker achter me te blijven staan, maar hij nam er echt een moment voor, dus dat deed me goed.
Hij is zelf aan de slag gegaan met het zetten van lowlights en het koeler maken van het gele gedeelte en dat is hem goed gelukt. Het is nog niet helemaal wat ik van te voren had gewild, maar dat was ook niet meer haalbaar voor nu met hoe het er uit zag. Er zouden dan bovenin nog highlights overheen moeten, maar dat durfden we nog niet aan, omdat het risico is dat het te warm uitslaat over het donkere heen en dus oranje wordt. Dat lijkt me dus voor nu nog niet echt een plan, maar ik houd deze nog tegoed.
Het resultaat voor nu is dit:
[ [url=m/hfGwwt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens had deze kapper een bepaalde winactie lopen voor alle klanten van de maand december. De winnaar van deze actie ben ik gewordenIk vermoed dat dit geen toeval is, haha, maar ik vind het dikke prima en heb de prijs geaccepteerd. Het is iets leuks voor in huis, dus niet haargerelateerd, maar ik vond zelf ook wel dat ik het had verdiend na al mijn (mislukte) afspraken.