Suzanne F. schreef:Interessant! Hopelijk kan het allemaal in 1 x. Dat scheelt weer en dat betekent dat er geen ernstige ontsteking zit.
Ik hoop het ergens ook, maar aan de andere kant durf ik het ook niet te hopen. Het is allemaal gebaseerd op een verwachting, wat natuurlijk ook wel gebaseerd is op mijn verhaal. Het klinisch beeld is immers uitgebleven, waardoor de arts dus verwacht dat de situatie in m'n been vrij positief is. Ik ben ergens geneigd hem wel te geloven, hij weet immers wel waar hij over praat, maar tegelijkertijd denk ik; "Maar het zit er al wel een jaar."
kiki1976 schreef:Interessant eigenlijk, al is het voor jouw alleen maar drama natuurlijk.
Hopelijk kan het in 1x. Zelf zou ik uit gaan van 2x dan kan het daarna alleen maar meevallen.
Bij mij hebben ze bot uit mijn bekkenkam getransplanteerd naar mijn rug ne is echt netjes en goed gelukt. Groeide goed en vulde al snel het geheel verder op wat moest.
Ik vind het heel interessant om te volgen, zit ook altijd mee te kijken op het scherm van de arts-assistent als hij me weer wat vertelt en de beelden erbij pakt. Heb ook al zoveel dingen opgezocht, voor de afspraak het radiologisch verslag gelezen. Vindt de arts-assistent gelukkig ook alleen maar leuk.
Ik ga zelf ook uit van 2x opereren, het is wat ik hierboven al zeg; ik durf er gewoon niet op te vertrouwen dat het in 1x klaar is of allemaal goed verloopt. Voor mij voelt het gewoon allemaal wat onzeker door de mitsen en maren die eraan vastzitten.
Sanet schreef:Sjeminee, en dat van een leuk stukje skeeleren.
Succes eerst nog even met je tentamens.
Thanks! Ja even lekker skeeleren, haha. Ik zie nu ook steeds zoveel mensen skeeleren, logisch want het is mooi weer, en dan lopen de kriebels over m'n lijf. Zeker omdat zoveel mensen geen bescherming dragen. Ik zal niemand afraden om te gaan skeeleren, ik heb me de vijf keer dat het goed ging best wel vermaakt, maar ik zie ze liever niet 
marleen_88 schreef:Jeetje een bacterie in je bot? Hopelijk valt het allemaal mee en ben je met 1 operatie geholpen.
Succes met je tentamens!
Thanks! Ja het beeld lijkt toch het meest op een osteomyelitis, dus daar gaan ze vanuit. Als er dan niks zit, dan is het mooi meegenomen en is het enige vervelende dat ik 2 weken onnodig AB heb geslikt, maar liever dat dan dat ze de AB kuren niet alvast opstarten en er toch wel een positief resultaat wordt verkregen uit de kweken