Medische problemen na vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:04

Dinopino schreef:
In het begin van de corona werden de mensen die eraan stierven, niet na hun dood onderzocht. Dat was op zich al raar. Kreeg gewoon de stempel gestorven door corona. Nu bij de inenting gebeurd in weze hetzelfde. De mensen worden niet onderzocht en krijgen gewoon natuurlijke dood als doodsoorzaak.

Om eigenlijk te weten of het aantal sterfgevallen is gestegen, zou je dus bij de begrafenisondernemers enkel moeten kijken of het aantaal sterfgevallen is toegenomen. En tevens ook de leeftijd. Wanneer iemand gestorven is, lijkt het me sterk dat de familie zegt en ook betaald, dat de overledene wordt onderzocht.

Ik ken een 42 jarige die na zijn dood door corona wel degelijk onderzocht is, autopsie wees uit dat het door corona kwam. Zijn immuunsysteem is als het ware op hol geslagen. Volstrekt gezonde man.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:56

Ten eerste heftig iemand op zo n jonge leeftijd te verliezen. Ken je hem persoonlijk? Zo ja dan ga ik daar niet verder op in. Dat is iets persoonlijks en emotioneel. Maar niet als je zelf zegt dat het je niets uitmaakt.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:06

Dinopino schreef:
Ten eerste heftig iemand op zo n jonge leeftijd te verliezen. Ken je hem persoonlijk? Zo ja dan ga ik daar niet verder op in. Dat is iets persoonlijks en emotioneel. Maar niet als je zelf zegt dat het je niets uitmaakt.

Het was een kennis, ik ken zijn zus en zijn moeder. Zus vond hem ook nadat er geen contact met hem gemaakt kon worden. Alle info dus uit de eerste hand. Maar dat doet er toch niet toe?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:14

Ik heb het niet over geloofwaardigheid ik bedoel juist dat dat logisch bij jouw emotioneel heel gevoelig ligt.
En dat daarom het niet aan mij is om hier ook maar iets over op te merken.

Ik schrijf iets niet om mijn gelijk te willen hebben en behouden. En zeker niet om mensen te kwetsen. Dus laat ik het graag staan wat jij geschreven hebt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:19

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet aan de Boktregels voldoet.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:20

MoniqueT schreef:
Weet je, Hahahatsjoe .... dit soort verhalen zouden groot in het nieuws komen als het allemaal echt een relatie met het vaccin zou hebben. Geen arts die dit niet zou melden. Er zijn al miljoenen mensen gevaccineerd en de uitvaartcentra lopen echt niet over zoals in de heftige coronapiek. Ik kan het gewoon echt niet geloven.

Zoals de waard is vertrouwd die zijn gasten... Dit zegt een heleboel over jou. Zij hebben het braaf gemeld bij de instanties en bij hun huisarts.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:21

miccamaaike schreef:
Sowieso wel bijzonder dat in de omgeving van hahahatsjoe zoveel mensen bijwerkingen hebben. Ik ken een hoop gevaccineerden en behalve hooguit een stijve arm en wat koorts heeft niemand echt last van de vaccinatie.

Dan heb je gewoon geluk, wees daar maar blij om.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:22

Dinopino schreef:
Ik heb het niet over geloofwaardigheid ik bedoel juist dat dat logisch bij jouw emotioneel heel gevoelig ligt.
En dat daarom het niet aan mij is om hier ook maar iets over op te merken.

Ik schrijf iets niet om mijn gelijk te willen hebben en behouden. En zeker niet om mensen te kwetsen. Dus laat ik het graag staan wat jij geschreven hebt.

Je hoeft er ook niets op aan te merken lijkt m, dit is wat het is. Gevoelig ligt dit niet bij mij. Uiteraard vind ik het heel verdrietig voor moeder en zus.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:22

MarliesV schreef:
Ik denk dat het bij verdachte gevallen erg belangrijk is dat ze kijken of de oorzaak van overlijden in verband gebracht kan worden met de vaccinatie.

Twee mensen kort na de vaccinatie, uit 1 huishouden, overlijden? Daar lijkt mij eerder iets anders aan ten grondslag liggen maar het onderzoeken is het zeker waard.

Jullie wilden toch medische problemen na de vaccinatie weten ? Maar stop je hoofd maar in het zand. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben dan de ouders van mijn paardenvriendin.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:25

bigone schreef:
Hanna, ik ben niet blind, ik ga niet af op allerlei verhalen die de ronde doen.
Ik snap dat jij het niet treft met een vriend die sinds vaccineren zware epileptische aanvallen heeft, een vriendin die alleen maar kan trillen en nu ook nog twee ouders van vrienden die bijna dood neervallen van vaccinatie. Echter, dit soort gevallen, hoe triest ook, worden gemeld en zeker onderzocht want dat is van groot belang. En totdat het onderzocht is en jij de uitslag weet is het zeer voorbarig om dit toe te schrijven aan vaccinatie ipv na vaccinatie.

Nou dat lijkt mij dus niet als dit verder gezonde mensen overkomt meteen na de vaccinatie. Vind het serieus idioot die wappies die bijwerkingen ontkennen of waarbij je moet bewijzen dat het door de vaccinatie gebeurt als iemand meteen na de vaccinatie ziek wordt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:26

Blue_Eyes schreef:
Het blijft toch een bijzonder fenomeen dat de mensen die (mordicus) tegen vaccineren zijn, altijd heel veel gevallen kennen waarbij het dramatisch is afgelopen.

En dat zie je dus verkeerd, IK BEN NIET TEGEN VACCINEREN. Ik laat mij alleen niet vaccineren omdat ik kerngezond ben, 98% van de mensen weinig tot geen last heeft van corona en ik dit vaccin te weinig onderzocht vind.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:28

Blue_Eyes schreef:
Een allergische reactie vind ik niet ‘dramatisch aflopen’. Meestal is dat snel zat opgelost. Ik doel op de verhalen als die van Hanna (hahahahatsjoe) die hele uitgeroeide huishoudens kent. Echt heel bijzonder.

Ik heet geen Hanna en ik vind jou bijzonder onrespectvol naar de mensen toe die overleden zijn. En je overdrijft, dat heb ik niet gezegd.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:31

CharleyT schreef:
Weet je, jij kan niet hard maken dat de vaccinatie er mee te maken heeft! Je emotie speelt je parten. Bovendien beweert Bigone helemaal niks, maar geeft het verschil tussen door of na een vaccinatie.
Verdrietig genoeg heb je blijkbaar veel narigheid in je omgeving rondom vaccinatie. Ik kan je melden dat het in mijn omgeving nauwelijks speelt.
Twee persoonlijke ervaringen waar we niet te veel conclusies uit kunnen trekken.

Mijn emotie speelt me niet parten, wat ik schreef over mensen in mijn omgeving zijn feiten. En dat zou volgens jou zomaar komen en niet omdat ze net daarvoor gevaccineerd zijn ? Terwijl ze normaal nooit klachten hebben ? Denk toch na. Voor wat betreft epilepsie wordt er zelfs voor gewaarschuwd op de site van de rijksoverheid, maar mijn vriend werkt in de zorg dus heeft het gedaan, arme hij.

hahahatsjoe

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:34

Als laatste: iedereen moet zelf weten wat hij doet, dat zal ik niet veroordelen. Maar ga in dit topic niet net doen alsof ik lieg terwijl ik vertel wat ik meegemaakt heb. De ouders van mijn paardenvriendin zijn doodgegaan aan corona. Werden na de vaccinatie beiden niet lekker en in de dagen die daarop volgden werd het ziekenhuis en dood.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:54

Maar van de vaccinatie krijg je geen corona...

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:54

Hahahatsjoe het is op zich al vreemd, dat mensen die zelf geen medische nadelen ervaren van hun inenting zich in dit topic begeven. Daar is niets mis mee, maar op een of andere manier is bij hun de empathie knop kapot.

IMJ wanneer bij jouw kennis is vastgesteld dat deze op zo jonge leeftijd overleden is door corona dan lijkt mij persoonlijk dat heel opmerkelijk.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:11

Dinopino schreef:
Hahahatsjoe het is op zich al vreemd, dat mensen die zelf geen medische nadelen ervaren van hun inenting zich in dit topic begeven. Daar is niets mis mee, maar op een of andere manier is bij hun de empathie knop kapot.

IMJ wanneer bij jouw kennis is vastgesteld dat deze op zo jonge leeftijd overleden is door corona dan lijkt mij persoonlijk dat heel opmerkelijk.
Rot toch een eind op met je empathie knop kapot.

En ook uit dit topic als anti vaxxer want dan heb jij hier helemaal niets te zoeken .

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:15

hahahatsjoe schreef:
Als laatste: iedereen moet zelf weten wat hij doet, dat zal ik niet veroordelen. Maar ga in dit topic niet net doen alsof ik lieg terwijl ik vertel wat ik meegemaakt heb. De ouders van mijn paardenvriendin zijn doodgegaan aan corona. Werden na de vaccinatie beiden niet lekker en in de dagen die daarop volgden werd het ziekenhuis en dood.

Een vaccin tegen Corona werkt pas na weken en wat jij hier zegt, alsnog overleden aan Corona betekend dat ze vlak na de eerste vaccinatie besmet zijn en dan kun je inderdaad komen te overlijden. Niet door vaccinatie want die werkt nog niet, wel aan Corona .

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:17

Dinopino schreef:

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Even naar beneden scrollen naar de grafiek "Aantal overledenen naar leeftijd en geslacht".
In de leeftijdsgroep 40-44: 19 mannen en 9 vrouwen overleden.
Opmerkelijk dat IMJ één van deze 19 mannen kent? Ja, misschien. Onmogelijk? Nee, zeker niet.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:35

Roodvos, heb ook niet gezegd onmogelijk. Maar opmerkelijk wel.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:26

Het is echt zo. Dat jij dat in twijfel trekt vind ik wel kwalijk.
Zijn moeder is na het horen van het bericht opgenomen met hartklachten.
Ik verzin het helaas niet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:28

Gewoon negeren, ze heeft weer tijd over.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:34

Je hebt ook gelijk.

Oh.. en ik ken nog een vrouw van net boven de 50 die 5 weken in aan de beademing heeft gelegen in maart 2020. Ook opmerkelijk? Ze is mijn collega.. ook heel gezond. En inmiddels gelukkig bijna de oude. Bijna..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:38

Blue_Eyes schreef:
Het blijft toch een bijzonder fenomeen dat de mensen die (mordicus) tegen vaccineren zijn, altijd heel veel gevallen kennen waarbij het dramatisch is afgelopen.

Dit!

Ik ken zoveel mensen die zijn gevaccineerd , jonge mensen , ouderen , volwassenen en mensen met beperkingen en snelle aanleg voor ziektes en geen één die een allergische reactie heeft gehad of gekke dingen na verloop van de vaccinatie.

Laten we zeggen iedereen is er nog steeds en niemand die ik ken heeft nadelige gevolgen gehad van een vaccinatie.

In het geval van mijn oma wat ik eerder vertelde , mijn oma was eigenlijk al te zwak en zou ook zonder vaccinatie snel zijn overleden. Natuurlijk heeft ze haar arm niet meer goed kunnen gebruiken , maar haar immuunsysteem was eigenlijk al helemaal 'kapot' om het zo maar te zeggen. Dan is vaccineren misschien niet een heel goed idee... Maar wat ik toen ook zei mijn oma wou het zelf perse. Wie zijn wij dan om te zeggen nee je mag niet...

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:43

Begrijp ik het nu goed, dat wanneer ik uit respect voor jou en je kennis niet reageer en mijn deelneming betuig het je me kwalijk neemt wanneer ik iets opmerkelijk vind. En jij zelf zegt geen moeite er mee te hebben wanneer ik er op reageer. En in dezelfde lijn verteld hahahastjoe iets, van mensen die overleden zijn na de inenting, en er nul komma nul medeleven is en alleen maar het wel zeer verwonderlijk vinden.