Palmera schreef:bigone schreef:Juist door jouw gehak in diverse topics want je duikt in elk Corona topic net zo vaak op als de zogenaamde provax brigade, met jou net zo grote mond en gehak , loopt het uit de hand.
Ik word net zo schijtziek van jouw opmerkingen over laat de kwetsbare mensen gewoon dood gaan, hebben we dat ook weer opgelost, hoppa recht van de sterken, weg met overbevolking.
Er zit in jou geen greintje respect voor al die bokkers die familie en gezinsleden zijn verloren door dit virus. Dus bij deze, hou je bek eens wat vaker of denk na wat het voor een ander kan betekenen. Dat het jou niets uitmaakt dat familie en vrienden doodgaan want hey, dat gebeurt toch betekend niet dat anderen daar zo over denken. Empathie is blijkbaar niet met je meegevlogen uit Nederland.
Zo nu weer on topic.
Mijn laatste post in de andere topics is van een aardig tijdje terug, juist omdat ik daar ook zo moe word van dat gedram.
Ik heb zat respect voor mensen, maar ik zie dit virus als iets natuurlijks en iets waar de mensheid nasrtoe gewerkt heeft.
En ik zal het je sterker vertellen, ook ik heb bekenden die overledrn zijn aan corona, maar dat verandrrd mijn mening niet.
En ja, mijn emaptie is hier wel degelijk, alleen niet in de hoek waar jij vind dat die zitten moet, maar wél voor de planeet.
En dat is al de honderdste keer dat ik dit lees van je. Wie is hier nou aan het drammen? Hou je MOND toch eens een keer. Sluit bokt af, ga lekker buiten wandelen, en haal wat frisse lucht. Spuug- en spuugzat, dit gruwelijk hypocriete gedoe van jou in elk topic waar ik je tegen kom. Durf je niet in spiegels te kijken, heb je ze allemaal afgeplakt? Kijk naar je eigen aandeel in dingen!