Bedoelen duopenotti en zonnetje als ze zeggen ik vind het niet 100%, niet vooral dat ze iemand niet 100% mannelijk genoeg vinden, en daarmee dus onder andere niet aantrekkelijk (genoeg) om een relatie mee te hebben voor henzelf?
Want ik lees nergens dat ze hun beste vriend niet zouden volledig accepteren en respecteren als man als de situatie zich zou voordoen.
Want in dat opzicht zou ik ze beide wel snappen, ik zou hetzelfde hebben. Ik vind een man (van nature geboren of niet) met vrouwelijke trekken of bijvoorbeeld fijn/tenger gebouwd niet heel aantrekkelijk. Ik val puur naar uiterlijk gekeken op type brede beer met grote volle baard van ruim 1.90 en bijbehorende houthakkersoutfit (aka, mijn vriend

. Zo'n type vind ik sexy. De smalle wielrenbuurman van 1.65 met bloemenbloesjes en puntschoenen en zijn haar in de krul (ik overdrijf en ben sarcastisch

loop ik straal voorbij hoor
Ik heb nogal wat foto's gezien voorbij zien komen van mannen die vroeger vrouw waren en hoewel ik echt verbluft ben door de resultaten, want er zaten echt knappe heren tussen, waren het allemaal geen brede beren met baard, dus van degenen die ik gezien heb zou het mijn type niet zijn.
Kun je dan zeggen dat transmannen mijn type niet zijn? Ja ik denk het wel, net als heel veel andere types. Die zijn er namelijk veel meer als wel mijn type.
Zie ik hen allemaal als volledig man, jazeker, geen enkele twijfel!
Is dat niet een beetje hetgeen ze bedoelen?
Of bedoelen ze vanuit hun hart dat ze iemand niet volwaardig aanzien als man of vrouw na een transitie? Ik geloof niet dat ik dat echt uit hun berichten heb kunnen halen.