Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:ElCamino schreef:( dat doe ik wel over die op-zijn-kop-grap).
SAME!
Ik neem bij het kopen van een auto mijn pa mee. Want die kan onderhandelen en ik kan dat niet
capopjekop schreef:En ik moet eerlijk zeggen dat ik soms wel misbruik maak van dat gevoel van mannen. Kom ik mooi onder de vervelende klusjes uit
capopjekop schreef:En ik moet eerlijk zeggen dat ik soms wel misbruik maak van dat gevoel van mannen. Kom ik mooi onder de vervelende klusjes uit
ElCamino schreef:Verder on topic:
Ik heb zo vaak met auto's kijken gehad: "waar je je vriend/man?" of, "kom je morgen met je vriend terug?" Euh, nee !!!! ik kan prima een auto ALLEEN kopen......
En als je dan iemand meeneemt om te kijken o de wagen goed is denken ze metren dat het je man is HAHAHAHA ( toevallig met ex die al tevens 30 jaar me beste vriend is, maar dat weten zij niet)
ElCamino schreef:Jessix.....Die dingen kan toch iedereen zelf bij zijn of haar auto?????![]()
Alleen in huis ben in echt onhandig!!! En ik heb een vriendinnetje dat heel handig is dus ik spaar alle klusjes op, vraag haar te eten en laat haar alles ophangen etc etc
Luxorvalkje schreef:Ik reis daadwerkelijk solo.
Er staan wel wat dingen op de lange termijn lijst. Zoals met een camper door Canada, IJsland of Nieuw-Zeeland. De prijs voor twee is bijna gelijk aan één. En drie weken een camper huren + benzine is toch erg duur. Dat wacht dus op een partner in crime.
Zelf ben ik naar Florida geweest, maar ook Hong Kong, spitsbergen, Mexico, Guatamala, Belize, Honduras, Costa Rica, Nicaragua en veel city trips (do/vr heen en vaak op zondag weer terug. Gewoon een b&b en een treinticket of vlucht.
Veel valt te voorkomen door goede communicatie. Zo ben ik met een vriendin naar China geweest. Zij is meer van het stappen / feesten en ik meer van het actieve. Dat kan gewoon als je het goed af spreekt. Zo ben ik een dag eerder uit Shanghai vertrokken omdat ik Hua Shan wilde beklimmen. Afspraak om elkaar een dag later te treffen in een hostel in Xi’an. Zij ging een avond extra stappen.
Peelie schreef:
De gekke gezichten als ik alleen uit eten ga herken ik ook. Of als ik alleen uit ga. Ook zo'n ding.
Wat ook leuk is. Als iemand aan de deur vraagt naar de hoofdbewoners. Dat ik zeg "enkelvoud en je kijkt er naar". De gezichten zijn magisch
Skippy01 schreef:ElCamino schreef:Jessix.....Die dingen kan toch iedereen zelf bij zijn of haar auto?????![]()
Alleen in huis ben in echt onhandig!!! En ik heb een vriendinnetje dat heel handig is dus ik spaar alle klusjes op, vraag haar te eten en laat haar alles ophangen etc etc
Dat denk jij. Je zal de eerste niet zijn die iemand tegenkomt die de hele lamp inclusief behuizing eruit wil slopen om een lampje te vervangen hoor
Relaxed schreef:Zo ging ik ooit eens via Marktplaats een kast ophalen, dus trailer achter de auto en heen gereden. Maar die kast stond achter een loods waar ik achteruit langs moest.. Dus die man zegt, zal ik dat even doen? Nou wat denk je zelf, dat kan ik wel zelf, heb verdorie tig jaar met die trailer rondgereden. Gelukkig lukte het ook meteen om hem er goed langs te krijgen
hahahatsjoe schreef:Relaxed schreef:Zo ging ik ooit eens via Marktplaats een kast ophalen, dus trailer achter de auto en heen gereden. Maar die kast stond achter een loods waar ik achteruit langs moest.. Dus die man zegt, zal ik dat even doen? Nou wat denk je zelf, dat kan ik wel zelf, heb verdorie tig jaar met die trailer rondgereden. Gelukkig lukte het ook meteen om hem er goed langs te krijgen
Dat zou mij nooit lukken... de trailer op zijn plek in de loods zetten doet de buurman voor mij.
ElCamino schreef:Relaxed, JAAAH anders sta je ook zo voor paal!
Dit topic geeft wel een mooie Bokt-meeting straks!!!! Ergens eten met zijn allen.
Gewoon tig tafels reserveren en steeds met 4 willekeurige bokkers aan een tafel.... of iets meer
Bijvoorbeeld het restaurant van de Witte Bergen bij kruising A1 / A27, best centraal en groot zat!!!
En kunnen we nog kamers boeken ook, HAHAHAHA.