Ik zag dat de link van jou totale verbruik sowieso 25-30% aftrekt wat natuurlijk onzin is. Bij veel overgewicht en beweging werkt dat, maar bij een gewicht van jou gaat die dan onder de bmr zitten wat niet mag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
landvrouw schreef:Pffff ik ga de weegschaal maar even een weekje negeren. Ik snap er echt niks van. Cm's gaan omlaag maar ben wel 1,5kg bijgekomen in 1 week.. weet niet wat er loos is
netjuh6 schreef:Misschien stomme vraag. Maar zijn er meer mensen die last hebben van maagzuur na het drinken van water? Als ik veel water drink, wat ik natuurlijk wil, heb ik echt heel erg last van maagzuur.
Heb hiervoor dinsdag een afspraak bij de huisarts omdat dat water drinken toch wel essentieel is voor afvallen maar was vast benieuwd naar jullie ervaringen
tyleysmiley schreef:Landvrouw,wat doe je ernaast qua beweging/sport?
Het kan heel normaal zijn als je flink gaat sporten dat je aankomt en wel cm verliest.
Neverland schreef:Spieren opbouwen (in gewicht) gaat niet zo snel bij een vrouw helaas. Hou je niet gewoon veel vocht vast momenteel? Dat de cm's eraf gaan is toch belangrijker dan wat de weegschaal aangeeft, toch?
Ipsilonka schreef:Het gaat ook om kleine succesjes toch? Ik houd mijn eten nu bij in my fitness pal, al 3 hele dagen![]()
en heb ook al 3 hele dagen geen cola gedronken. Het is echt interessant hoeveel calorieën en in sommige voedsel zit. Maar deze dagen dus onder het aantal calorieën gebleven wat de app aangeeft wat mag. Het is heel kort maar toch ben ik trots
landvrouw schreef:Neverland schreef:Spieren opbouwen (in gewicht) gaat niet zo snel bij een vrouw helaas. Hou je niet gewoon veel vocht vast momenteel? Dat de cm's eraf gaan is toch belangrijker dan wat de weegschaal aangeeft, toch?
Vocht vasthouden, hoe kan ik daaraan werken dan? Heb je daar een idee voor?
Zeker is de cm belangrijker dan de weegschaal. Maar uuteindelijk word bmi toch bepaald door de weegschaal. Maar juist daarom laat ik het ook even los, anders word ik gek.
Ipsilonka schreef:Het gaat ook om kleine succesjes toch? Ik houd mijn eten nu bij in my fitness pal, al 3 hele dagen![]()
en heb ook al 3 hele dagen geen cola gedronken. Het is echt interessant hoeveel calorieën en in sommige voedsel zit. Maar deze dagen dus onder het aantal calorieën gebleven wat de app aangeeft wat mag. Het is heel kort maar toch ben ik trots
Shelly21 schreef:Hoi!
Ik meld me ook hier. Sinds gisteren begonnen met het 1 op 1 dieet. Eerste dag viel me enorm zwaar. Maar het lijkt vandaag al wat beter te gaan. Ik wil in totaal ook graag 30 kg kwijt. Maar het eerste doel voor mij is 25.
Zijn hier meer mensen die dit dieet volgen?
Zerena schreef:Shelly21 schreef:Hoi!
Ik meld me ook hier. Sinds gisteren begonnen met het 1 op 1 dieet. Eerste dag viel me enorm zwaar. Maar het lijkt vandaag al wat beter te gaan. Ik wil in totaal ook graag 30 kg kwijt. Maar het eerste doel voor mij is 25.
Zijn hier meer mensen die dit dieet volgen?
Heb het dieet wel eens gevolgd onder de oude naam.
Welke stap ben je mee begonnen?
Shelly21 schreef:Bij de de kick start. Voorheen was dat geloof ik stap 1. 3 shakes van ben op een dag voor 3 weken lang. Verder niets behalve heel veel water.