Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Ik heb het idee dat de poriën op mijn voorhoofd een stuk groter zijn sinds ik The Ordinary gebruik, ik weet alleen niet van welk product het zou kunnen komen. Iemand een idee?
Ik gebruik:
's ochtends:
- Squalene cleanser
- Marine Hyularonics
- Nia + zinc
- Buffet (al vind ik deze niet zo fijn dus die wil ik nog wel eens overslaan)
- Moisturizing factors
's avonds:
- Squalene cleanser
- Marine Hyularonics
- Mandelic Acid
- Alpha arbutin
- Moisturizing factors
Tot nu toe nog geen echte verbetering in mijn huid helaas, al voelt mijn huid wel altijd fijn na de mandelic acid.
Undefined schreef:Mijn huid is laatst helemaal gaan tintelen en rood geworden na een paar keer lactic acid. Daarna ging het schilferen. Nu hebben twee stukjes langs m'n kin/kaak nog steeds een iets andere structuur dan de rest van m'n huid. Ik durf het niet meer te gebruiken.
Ik gebruik bovenstaande producten nu een maand maar zie nog steeds onder de puistjes, nog niet heel blij mee dus. Weet ook niet hoe lang ik door moet zetten.
MyWishMax schreef:Vettere t zone kan dus ook komen omdat de huid vochtarm is. Dan eord er meer vet aangemaakt om het toch mibder droog te krijgen. En moet je dus opletten dat je geen extra uitdrogende producten gebruikt, omdat je daar dan dus vet door blijft en drogere gedeeltes.
NL6 schreef:Hi! Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb een tijd geleden the ordinary gebruikt (niacinamide) en ik had juist heel erg het idee dat mijn huid er onrustiger van werd? Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik ben altijd best bang als ik nieuwe producten uitprobeer hoe mijn huid zal gaan reageren.. Vroeger last gehad van acne en momenteel is mijn huid ook nog altijd erg onrustig (voornamelijk hormonaal)
Momenteel gebruik ik producten van Image skincare.
Palmboom95 schreef:NL6 schreef:Hi! Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb een tijd geleden the ordinary gebruikt (niacinamide) en ik had juist heel erg het idee dat mijn huid er onrustiger van werd? Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik ben altijd best bang als ik nieuwe producten uitprobeer hoe mijn huid zal gaan reageren.. Vroeger last gehad van acne en momenteel is mijn huid ook nog altijd erg onrustig (voornamelijk hormonaal)
Momenteel gebruik ik producten van Image skincare.
Van niacinamide zou je eigenlijk niet moeten kunnen purgen omdat het geen versnelde cel-turnover veroorzaakt, en dat is de oorzaak van purging. Ik heb na een tijdje meelezen in Facebook-groepen wel gehoord dat er best wat mensen zijn die niet goed op de niacinamide van the ordinary reageren omdat het een vrij hoog percentage heeft en ook zink bevat.
Ik vind persoonlijk de niacinamide van Jorgobe heel fijn, is bij Douglas te koop en vind het ook niet heel prijzig.