Wat een tijden komen er voorbij zeg Ik ben nu ongeveer een jaartje bezig (waarvan ik een half jaar met een heupblessure heb gezeten waardoor ik niet kon sporten ) en nog niet eerder op snelheid gelopen. Tot nu toe liep ik ongeveer 7km/u dus ben best tevreden, doel was eigenlijk onder de 30 min maar daar komen we nog wel
Ik heb gisteren gelopen, maar ik wil morgen proberen of ik hem sneller kan lopen. Ik was eigenlijk mijn gewone rondje van 6.5km aan het doen, maar tegen de tijd dat ik op Runkeeper keek, bleek dat ik er bijna 5km op had zitten en ook met best wel een nette tijd, dus ik heb nog even een sprintje getrokken en ben daarna heerlijk in de stromende regen naar huis gewandeld. M'n "nieuwe" schoenen maakten wel echt een heel verschil; blijkt dat m'n oude toch wel een tijd geleden vervangen hadden moeten worden.
En wat een mooie tijden komen er voorbij. Leuk dat er ook zoveel een PR lopen.
Ik ga morgen mijn zoveelste poging wagen. Ik vindt het nu vooral lastig om een rustige route uit te zoeken. Misschien morgenvroeg dan toch weer een keer naar het park en hopen dat het daar dan niet zo druk is.
Gisteren op mijn 10K teveel mensen en opstoppingen van vrachtverkeer tegengekomen.
SpeechLess
Geplaatst: 09-05-20 13:52
Hier net m'n revanche-loop gehad. Ga hem zo opsturen. Dit keer niet voor een ijsje gerend , maar wel vanaf het begin zo snel mogelijk gegaan. En ik heb m'n tijd verbeterd Het is alsnog vrij sloom vergeleken met de meesten van jullie. Maar de onderkant van de lijst moet toch ook gevuld worden En alsnog blij mee; had van mezelf überhaupt nooit verwacht ooit te gaan hardlopen dus alles wat ik ren is al een hele prestatie voor mezelf
Echt super leuk dat jullie dit georganiseerd hebben! Ik twijfel nog over de medaille, maar zal wel een donatie doen in ieder geval.
Ik loop dan altijd gewoon wat op gevoel komt niet altijd goed overigens, dan denk ik achteraf ooooi ja daar had ik dus de andere kant op gemoeten
DideH
Geplaatst: 09-05-20 20:29
ontherun schreef:
Ik loop dan altijd gewoon wat op gevoel komt niet altijd goed overigens, dan denk ik achteraf ooooi ja daar had ik dus de andere kant op gemoeten
Oooh dat zijn van die fijne momenten In het bos ook wel eens gehad. Als eerste rondje 3,5km op de planning, ergens een afslag missen. Vervolgens na een km of 5 afvragen waarom je er nog steeds niet bent en op basis van gps blijkt dat je juist 2km van je auto vandaan bent en eigenlijk op 100m na de parkeerplaats bent gepasseerd
ontherun
Geplaatst: 09-05-20 20:32
Precies dat of denken dat je de weg nog wel door de velden omdat je daar ooit (lees minstens 5 jaar geleden) met de paarden hebt buiten gereden... je raad het al, ik wist m uiteraard niet meer precies
R00s
Geplaatst: 09-05-20 22:02
6 mei had ik voor het eerst een 5km run gedaan in 6:14 was al mega trots dat het gelukt was! Wilde hem eigenlijk vandaag verbeteren maar toen werd mijn tempo 6:34. Dus ik hou het toch bij deze! Vond dit wel heel leuk, echt een stok achter de deur om door te gaan
Ik ging voor de 30 minuten, meestal zit ik daar net boven. Geef dan de honden maar de schuld haha, die heb ik altijd mee en moeten dan nog ergens snuffelen of poepen ofzo.
Maar vanmorgen ging alles soepel en heb ik de 5 km in 27.36 gelopen en dat is voor mij een PR!
Fenn
Geplaatst: 10-05-20 09:06
Ha, vanochtend vroeg gaan rennen. Deze week net de sleutel van een nieuw (klus)huis, dus verder geen tijd gehad. Deze virtuele loop was een goede stok achter de deur om tijd te maken Ik ben heel blij dat het gelukt is! Ik heb me in het verleden meerdere keren de blessures in gerend, nu ren ik al een jaar met het doel geen blessures te krijgen en wel vooruitgang te boeken. Ik ren meestal tussen de 4 en de 7k en korte intervaltraining.
Geen pijn, lekker gerend. Een tragere vierde km en daarom het idee dat het zelfs nog ietsjes sneller kan
En gefeliciteerd aan iedereen die 'm uitloopt. Goed bezig!
Memuska
Geplaatst: 10-05-20 09:36
Laatste dag, vergeet niet jullie resultaten te pb'en!
Ik stuur iedereen een berichtje terug, dus dan weten jullie dat jullie tijd genoteerd staat.
Pfffffff Ik zit mij psychisch op te peppen voor de bokt run Ik heb mij omgekleed Ben al drie x naar het toilet gegaan Oortjes liggen klaar Michel fietst mee Runkeeper op km ingesteld
Alleen nog mijn schoenen aan
Ik zie er tegenop mochten jullie dat nog niet door hebben