Wilde over een houten bankje heen stappen, sloeg mijn enkel om en andere been knalde tegen het randje aan. 2 dagen later nogmaals aan een ander houten item geknald
Kookaburra
Ik vind het zo gek. Harige armen zijn wel maatschappelijk geaccepteerd, maar harige benen (vooral richting de winter) niet? Volgende keren tijdens foto's plaatsen niet twijfelen
Helaas wordt het bij mij niet blauw maar is wel erg pijnlijk. Heb een diepe bloeduitstorting in het gedeelte tussen mijn duim en pols aan de binnenkant van mijn hand (resultaat van klappen opvangen met dezelfde hand).
Nu vooral zenuwpijn en een duim die bijna niks kan (zenuwen, pezen en spieren zitten klem)
Novastar
Geplaatst: 04-11-20 22:02
Ooh Domino_2006, ik hoop zo dat het met sport te maken heeft ofzo? Ik krijg een beetje een naar gevoel van jouw berichtje. Ik hoop dat je het goed maakt en dat er niets ernstig gebeurd is
rockwitch
Geplaatst: 04-11-20 23:47
Nu een week geleden van de trap gestuiterd. Arm wordt echt wel meer geel qua plekken. Dus die vervagen wel netjes, al doet het nog flink zeer, maar mijn onderrug heeft echt een mooie kleur. En die plek is echt wel formaat grapefruit.