26-2: - Heel fijn gesprek gehad met iemand en die hielp me door een crisis heen
27-2: - zelf hulp gevraagd en gekregen (beter te vroeg dan te laat)
28-2: - lig in het ziekenhuis maar positief: paar heel fijne artsen gesproken, en een prettig gesprek met een verpleegkundige gehad. Goed plan gemaakt voor komende dagen en complimenten gekregen dat ik dus zelf hulp vroeg. En voel me nu fijn rustig, afleiding op laptop
Alweer even een tijdje niet gepost maar mijn goede dagen blijven gelukkig doorgaan!
3-3 - Super fijn gereden op mijn verzorgpony! - De realisatie gehad dat ik juiste keuzes heb gemaakt voor mijn leven en op het moment heel gelukkig ben!
Safiera
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-20 12:52
Ook ik een tijdje niet gepost (was in het ziekenhuis) maar ga gewoon proberen verder te gaan!
2-3: - verschillende mensen getroffen die ik kende van jaren geleden - superlief van mijn moeder dat ze mijn huisdieren verzorgt
3-3: - treinreis van 3,5 uur naar mijn vriend gelukt - heel erg fijn om weer samen te zijn
4-3: - goed geslapen - douchen gelukt - positieve gesprekken met vriend
En echt alle steun/support die ik krijg... Heel erg blij mee!
Safiera
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-20 20:36
5-3: - mijn vriend is bij me!! - we zijn van zijn huis naar het mijne gereden - paniekaanval is weer weg gegaan
6-3: - behandeling in ziekenhuis ging goed - met mijn moeder en hun hond gewandeld op de hei - gezellig gegeten met mijn ouders, zusje en vriend
7-3: - door de stad wandelen gelukt - bij mijn moeder en broertje hallo zeggen gelukt - koken gelukt - afwassen gelukt - en een rustige avond met mijn vriend samen
Blijf proberen naar de goede dingen te kijken, ook terwijl ik een chronische depressie heb. Ik ga hiermee leren leven! Het leven is (vaak) mooi!
SammyFloor
Geplaatst: 09-03-20 18:42
Ik zit achter! Tijd voor een inhaalmoment.
28 februari Mijn vader belde voor mijn verjaardag Gaan mennen met een vriendin, super leuk!
29 februari Leuke namiddag gehad bij mijn moeder Lekker op restaurant geweest met mijn vriend, voor mijn verjaardag
1 maart Rustige, leuke chilldag gehad
2 maart Leerrijke dag, veel leuke nieuwe inzichten
3 maart Ondanks dat ik ertegen op zag, was het wel een leuke dag
4 maart Hetzelfde als de vorige dag
5 maart Lessen mogen meevolgen op een hogeschool in Nederland. Heel interessante dag, een andere kijk op dingen en een gezellige dag met mijn medeleerlingen en docenten.
6 maart Leuke film gezien
7 maart De zon scheen! Gezellige namiddag gehad en langs mijn veulen geweest, die heel erg flink was en braaf zijn best deed
8 maart Het huis opgeruimd en wat op orde gebracht.
9 maart Een heel erg leuke opdracht gekregen, ik kan terug creatief aan de slag gaan. Iets wat ik echt mis, maar ik kan mezelf door omstandigheden er niet toe motiveren. Uitgemest in de zon, mijn pony's laten grazen maar toch kwamen ze vanzelf terug naar hun paddock.
12-3 - Het zonnetje schijnt - Bij mijn standpunt gebleven tijdens een discussie!
SammyFloor
Geplaatst: 12-03-20 22:24
Pfoe, wat een dag. Tijd voor wat positieve dingen.
12 maart - de zon scheen, mijn pony's hebben zonder deken kunnen grazen - grondwerk gedaan met hen en genoten - zelfstudie ging vlotjes - ik heb allemaal fotorolletjes gekregen van een collega
13-3 - Ik voel me wel vrolijk! - Geen hele lange dag school
Safiera
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-20 18:43
11-3: - vrijwilligerswerk was leuk - op school afspraken gemaakt om weer bij te werken (ik liep achter) - begon me beter te voelen
12-3: - een stuk gewandeld, en geleerd voor school - ik voelde me echt goed (na een tijd mindere periode) en ik kon mijn vriend steunen
13-3: - vanmorgen in het ziekenhuis voelde ik me nog steeds goed (en positieve reacties gehad) - mijn toets toch gemaakt (al ging het toen even iets minder) - de bus reed nog gewoon en ik heb 'm gehaald, op tijd thuis
SammyFloor
Geplaatst: 13-03-20 22:30
13 maart Goed opgeschoten voor school, heb nu zo goed als 1 cursus volledig kunnen doornemen
Safiera
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-20 21:57
14-3: - fijn samen met mijn vriend geweest
15-3: - opgaven voor school gemaakt
16-3: - de Duitse grens was nog open dus ik kon naar huis
17-3: - behandeling in het ziekenhuis ging goed, voelde me rest van de dag écht goed - ik heb de auto gewassen (en het was mooi weer) - en zelfs de badkamer gepoetst voordat ik ging douchen - oh en mijn bestelde bh's kwamen aan en pasten!
Moet dit topic echt vaker gaan bijhouden. Mijn dagen zien er allemaal wat hetzelfde uit deze dagen.
14 maart - Lekker op buitenrit geweest met mijn pony na 2 weken.
15 maart - Taart gemaakt voor mijn jarige veulen (lekker penny ) - De hoeven van mijn mini bekapt
16 maart - Mijn veulen werd vandaag 1 jaar en is dus officieel veulen af. - Super fijne rit gemaakt met mijn pony - Een volledige cursus kunnen doornemen.
17 maart - Grondwerk gedaan met mijn mini, echt super fijn! Ik begin weer te genieten van de kleine dingen.
18 maart - Naar het bos geweest met mijn pony, wat een prachtig uitzicht is dat toch!
19 maart - De rekenoefeningen voor school gingen heel vlot, extra fijn.
20 maart - Begonnen aan een opdracht, na 2 jaar nog eens creatief bezig geweest. Voelde echt ongelooflijk fijn aan.
21 maart - Weer gaan wandelen met mijn pony, ik geniet echt intens van die wandelingen - Halster in de was gestoken en bit ook in een sopje gestoken. Moet ook gebeuren!
22 maart - Cursus volledig kunnen doornemen - Nieuw hoofdstel besteld
XxLMMxX
Geplaatst: 27-03-20 21:24
Hier best wel moeite gehad met de Corona maatregelen. Maar inmiddels begin ik het te accepteren en eraan te wennen. Ik begin langzaam het negatieve gevoel en de angst te verliezen.
Woensdag: een vriendin kwam even langs uit haar werk en nam tulpen mee, zo spontaan!
Donderdag: Leidinggevende ontmoet van mijn invalplek. Door de Corona kwam het er niet van en ik werkte al een maand voor haar. Ze was ontzettend vriendelijk! Ik kreeg ook direct het gevoel welkom te zijn. En ook leuk: ze had tulpen mee haha. Ik geniet ervan elke keer als ik naar de bosjes op tafel kijk.
Vandaag: ik help een dorpsgenoot op de volkstuin. Heerlijk in de buitenlucht en alle andere oudere heren zoeken me op om bij te kletsen (op afstand natuurlijk). Ze zeiden nog tegen mijn dorpsgenoot: wat heb je een leuke dochter!! Ik ben alleen zijn dochter niet haha. Het is een win win situatie. Ik geniet ervan dat ik hem kan helpen, het sociale contact, en alle verse groentes die ik krijg. En hij kan zijn tuin aanhouden.
En ik sprak mijn eigen leiding gevende vandaag. Ik spreek haar niet veel. Zij zitten op kantoor en ik sta op de werkvloer dus we moeten het hebben van telefoontjes afentoe. Maar het was oprecht een leuk gesprek!! Het is niet puur overleggen omdat het moet. Ze is meedenkend, geïnteresseerd, en we hebben gedeeltelijk dezelfde hobby’s haha.