Heel veel sterkte. Ik hoop dat je alles dat nu wordt ingeschakeld kan zien als hulp en niet alleen als eng. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je alles dat nu wordt ingeschakeld kan zien als hulp en niet alleen als eng.
) dat je graag wil dat ze iets tegen jouw angsten doen.
Kaatastrof schreef:Lieve Fleury. Weet dat een opname niet is om je te pesten, maar om je te helpen. Het is ongelofelijk beangstigend allemaal en de eerste weken zijn echt geen pretje, maar je komt er dan misschien wel sterker uit..
Liever nu je 'vrijwillig' laten opnemen dan een gedwongen opname waar nog meer vrijheden van je ontnomen worden in een periode dat onze vrijheid al beperkt genoeg is en waarbij een ander voor je moet gaan beslissen. Wellicht dat voor jou het sociale contact, de ondersteuning en regelmaat ook hulp kunnen bieden.
Desalniettemin wens ik je heel veel sterkte. Kop omhoog, we komen er samen wel weer door.
) en dan dinsdag en donderdag bij de huisarts bespreken en wegen en meten. Laatste keer BMI 14.8 dus onder de grens.
) waarde uitslag op zich liet wachten. Dus ik was er niet eens meer echt mee bezig tot ik nog een keer ging kijken en welgeteld 182 punten zag staan! Een winstpunt! M1+1! Vera een M1 pony en ik een M1 ruiter! Precies op het moment dat m'n lichaam het allemaal niet meer zo leuk vindt. ( Dinsdag de spoed zorgen, donderdagavond de uitslag).

Mijn M1 dressuurponytje
! Dat is een 1-0 voor Fleury tegen de duisternis
._Nelleke_ schreef:Gefeliciteerd met je winstpunt! Ik hoop dat het een lichtpuntje voor je is in de duisternis.
Hopelijk kun je in de toekomst eten ook wat positiever associeren, meer eten = ook weer meer met Vera kunnen doen en de energie hebben om misschien wel naar het M2 te rijden. Ik weet dat het lang niet zo gemakkelijk gaat en dat er geen knop is in je hoofd die je kan omzetten maar ik hoop gewoon heel hard dat de komende tijd ook iets positiefs voor je gaat brengen.