Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:En als je met nauwkeurig meten op 1450 per dag gemiddeld gaat zitten, lukt dat? Dat lijkt me dan al realistischer? Blijft lastig altijd. Het is altijd zoeken naar het juiste evenwicht natuurlijk. Bij mij helpt het om voldoende eiwit te eten, daar kan ik langer op voort.
Maanlicht schreef:Ik ga toch uit dit topic. Het lage caloriedoel van een aantal mensen lijkt me heel ongezond en daar hoef ik niet mee geconfronteerd te worden.
Peanutbutter schreef:Maanlicht schreef:Ik ga toch uit dit topic. Het lage caloriedoel van een aantal mensen lijkt me heel ongezond en daar hoef ik niet mee geconfronteerd te worden.
ok ,
IF is een way of life , als er mensen toch wat willen afvallen dmv calorie beperking is dat toch prima ?
Het is niet zo dat jou manier de enige is.
Maanlicht schreef:Ik ga toch uit dit topic. Het lage caloriedoel van een aantal mensen lijkt me heel ongezond en daar hoef ik niet mee geconfronteerd te worden.
Imre schreef:De berekening die myfitnesspal geeft klopt bijvoorbeeld niet, die geeft een heel laag caloriedoel aan als je wil afvallen.
Ik moet zeggen dat ik 1300 ook weinig vind, Sall, maar je tdee is ook wel laag. Op basis daarvan snap ik die 1300 wel weer.