Jeetje, wat gaat dat snel. Wat triest. Ik denk niet dat ze mijn kaartje nog heeft kunnen lezen. Dan is hij voor jou bedoeld TS. Jij hebt ook een hart onder de riem nodig. Dikke knuf voor jullie beiden.
Ach jee, het gaat toch wel heel snel zo. Fijn dat je vriend er ook is voor jou en voor haar. Die steun kun jij nu ook wel gebruiken. Lekker bij haar blijven, ze heeft je nodig voor ze aan haar laatste reis begint.
Wat vreselijk snel... Heel veel sterkte en liefs. Je doet het super.
rocymax
Geplaatst: 26-09-19 08:42
Heel veel sterkte meis. Ik herken de overlevingsmodus heel goed. Ik hoop dat je lieve mams niet zoveel pijn heeft en dat jullie nog wat tijd samen hebben. Ook dat je snel met je tante kan spreken.
Nou jeetje zeg dit gaat ineens wel heel snel. Weten ze ook hoe dat komt? Enige fijne idee is dat ze geen pijn heeft nu en wrs een stuk rustiger zal zijn/ogen. Probeer wel je rust te pakken hé, alleen dan trek je het.
Diablo
Geplaatst: 26-09-19 09:07
Oh wat een herkenning, dat het opeens zo verschrikkelijk snel gaat. Ik wens je alle kracht en sterkte toe.
Jeetje wat gaat dat snel ineens. Ik ken jullie niet eens maar ik denk heel vaak aan jullie. Heel veel sterkte voor nu en voor later. En wat zal jouw moeder trots zijn dat ze zo'n lieve dochter heeft