Body Hair Everywhere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 22:39

Askja schreef:
Dat is zeker waar, maar dat staat toch los van beharing?

Als je veel zweet, dan is dat toch zeker te rijmen met het verhaal van Eight hoor. Blijft langer nat, ideale omstandigheden voor bacteriën, dus sneller geur...

Askja

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 22:47

Tja misschien wel bij de combinatie erg veel haar en erg veel zweten. Beide niet bekend mee.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 13:47

Op zich is het wel zo dat echte wol ( = haar) zorgt voor minder zweetlucht. Maar wellicht is dat door de lanoline ofzo, die okselhaar over het algemeen niet heeft :))

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:34

Om het hier weer een klein schopje te geven, vandaag kwam ik deze tegen op Facebook:
Afbeelding

Lijkt wel een campagne ipv reclame, vond het toch een beetje vreemd :') Denk ook dat ik 'm kreeg naar aanleiding van dit topic :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:53

Eigenlijk vind ik die best beledigend, dwingend, schokkend en mensen nog stimuleren om mensen te melden die haar hebben -:(- ook al is het misschien met een knipoog. Ik zie de humor er niet van in :n

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:56

Iets met een korrel zout karuna? :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:59

Kom op zeg :+
Ik vind het best grappig eigenlijk :=
En het is een reclame van een scheermesjeswinkel zo te zien, mag dat tegenwoordig ook al niet meer?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:00

Ik zei al zal vast grappig bedoeld zijn maar ik vind het niet grappig. :n

Reclame ok, kale poes ok. Maar mensen oproepen hun harige vrienden te taggen, nee dat gaat me te ver -O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:03

karuna schreef:
Ik zei al zal vast grappig bedoeld zijn maar ik vind het niet grappig. :n

Reclame ok, kale poes ok. Maar mensen oproepen hun harige vrienden te taggen, nee dat gaat me te ver -O-

Vind persoonlijk die plaatjes 'ik zoek Jan, we hadden vanavond een date' met een dikke lelijke vrouw er op, een stuk erger :o

Maar dat ben ik :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:05

Die ken ik gelukkig niet :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:07

Of “als je in maand dit en dat geboren bent, is dit je date”, en dan fotos van mensen met bijv een afwijking in hun gezicht...
Tja, er wordt massaal op getagd

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:07

Weet niet of dat gelukkig moet zijn, maar dat zet alles wel een beetje meer in het perspectief van social media en de humor van tegenwoordig.

Het is allemaal heel onschuldig bedoeld...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:08

LadyMadonna schreef:
Of “als je in maand dit en dat geboren bent, is dit je date”, en dan fotos van mensen met bijv een afwijking in hun gezicht...
Tja, er wordt massaal op getagd

Oooh ja ook die... ik ben meestal unlucky :(

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:41

Ach ik tagde vroeger ook mn dinnies daarin hoor. Als ik er dan een had met een goeie sixpack en zij niet. :') Het is social media. Niet alles zo serieus nemen hoor.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:45

Vind dat wel lastig. Voor zo iemand zelf is dat echt niet onschuldig denk ik.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:48

poes schreef:

Waarom?
Zie ook zoveel memes voorbij komen over mensen die wit zijn en niet snel bruin worden.
Of een van ´mooie witte panty heb je aan´ en dan vervolgens ´dat zijn mijn benen´..
Staat ook vaak bij ´tag de witste mensen die je kent!´

Ik voel mij als vrij wit persoon daar echt niet op aangevallen. Ik krijg soms het idee dat mensen
tegenwoordig alles aanstootgevend geven en niet eens meer tegen een simpel grapje kunnen.
Wordt het niet echt gezelliger op imo.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:50

Shaggy09 schreef:
poes schreef:

Waarom?
Zie ook zoveel memes voorbij komen over mensen die wit zijn en niet snel bruin worden.
Of een van ´mooie witte panty heb je aan´ en dan vervolgens ´dat zijn mijn benen´..

Ik voel mij als vrij wit persoon daar echt niet op aangevallen. Ik krijg soms het idee dat mensen
tegenwoordig alles aanstootgevend geven en niet eens meer tegen een simpel grapje kunnen.

Probleem is dat de onderliggende zaken nooit beluisterd worden... Ik wil even geen voorbeelden noemen, maar de discussie zit er weer aan te komen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:50

Verschil tussen een grapje en een serieuze ondertoon is heel klein. Vooral als je als eens iemand hebt zien overgeven vanwege je harige benen. :r en je gewoon wordt bestaart als je haar hebt op plekken die niet je hoofd zitten

Witte benen is geen taboe, een lelijk gezicht hebben of een lidteken ook niet, haar hebben wel. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:52

Nee, alsjeblieft niet weer die ik ben zielig want-discussie die eigenlijk weer om 1 persoon moet draaien, laten we het nou gewoon eens leuk houden. Ok? Dank.

Shaggy09 schreef:
poes schreef:

Waarom?

Hier ben ik het zo mee eens!
Ik ben wit, met mazzel soms gebroken wit, met heel veel moedervlekken. Ik ben niet al te lang en heb een dikke kont en spek genoeg. Soms is een grapje, hoe dom ook, ook maar gewoon een grapje en ik word echt ontzettend moe van dat mierenneuken. Sorry voor de mieren die zich nu aangerand voelen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-07-19 15:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:53

Anoniem schreef:
Nee, alsjeblieft niet weer die ik ben zielig want-discussie die eigenlijk weer om 1 persoon moet draaien, laten we het nou gewoon eens leuk houden. Ok? Dank.

:j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:54

Nee geen ik ben zielig discussie maar dergelijke "grappen" zijn niet grappig omdat er wel een wijzende vinger achter zit. Ongeacht of ik haar heb of niet. Ben niet de enige harige die ik ken en eigenlijk iedere vrouw die ik ken met haar ervaart het zo. -O-

Dus vandaar dat ik het geen leuke oproep vind, mag toch :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:54

karuna schreef:
Verschil tussen een grapje en een serieuze ondertoon is heel klein. Vooral als je als eens iemand hebt zien overgeven vanwege je harige benen. :r en je gewoon wordt bestaart als je haar hebt op plekken die niet je hoofd zitten

Witte benen is geen taboe, een lelijk gezicht hebben of een lidteken ook niet, haar hebben wel. -O-

Oei... nu bepaal jij dit even voor een ander...
Vind ik niet helemaal eerlijk in de loop van deze discussie.

Sowieso is het van beide kanten nogal 'van ons af kijken'...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:55

karuna schreef:
Nee geen ik ben zielig discussie maar dergelijke "grappen" zijn niet grappig omdat er wel een wijzende vinger achter zit. Ongeacht of ik haar heb of niet. Ben niet de enige harige die ik ken en eigenlijk iedere vrouw die ik ken met haar ervaart het zo. -O-

En de keren dat hier is genoemd dat een kale poes geen gezicht is, dat hoort bij een kind blablabla... Is geen wijzende vinger??

Weet zo niet of jij dat hebt gezegd, maar het is hier meerdere keren voorbij gekomen.

Het mes snijdt toch echt aan twee kanten...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:57

karuna schreef:

Punt is dat wanneer iedereen om ieder Facebook grapje gaat huilen omdat die zich aangesproken voelt, er eigenlijk niks meer kan. Iedere meme die ik tegenkom kan dan wel iemand beledigen want die heeft dit en dat meegemaakt, of heeft een opmerking ooit gekregen. En ja, iedereen heeft weleens beledigende opmerkingen gehad.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:58

Shaggy09 schreef:
Punt is dat wanneer iedereen om ieder Facebook grapje gaat huilen omdat die zich aangesproken voelt, er eigenlijk niks meer kan. Iedere meme die ik tegenkom kan dan wel iemand beledigen want die heeft dit en dat meegemaakt, of heeft een opmerking ooit gekregen. En ja, iedereen heeft weleens beledigende opmerkingen gehad.

"Tag je lelijkste zus"

Wij zijn met twee thuis :')