Askja schreef:Dat is zeker waar, maar dat staat toch los van beharing?
Als je veel zweet, dan is dat toch zeker te rijmen met het verhaal van Eight hoor. Blijft langer nat, ideale omstandigheden voor bacteriën, dus sneller geur...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik zei al zal vast grappig bedoeld zijn maar ik vind het niet grappig.
Reclame ok, kale poes ok. Maar mensen oproepen hun harige vrienden te taggen, nee dat gaat me te ver
poes schreef:Vind dat wel lastig. Voor zo iemand zelf is dat echt niet onschuldig denk ik.
Shaggy09 schreef:poes schreef:Vind dat wel lastig. Voor zo iemand zelf is dat echt niet onschuldig denk ik.
Waarom?
Zie ook zoveel memes voorbij komen over mensen die wit zijn en niet snel bruin worden.
Of een van ´mooie witte panty heb je aan´ en dan vervolgens ´dat zijn mijn benen´..
Staat ook vaak bij ´tag de witste mensen die je kent!´
Ik voel mij als vrij wit persoon daar echt niet op aangevallen. Ik krijg soms het idee dat mensen
tegenwoordig alles aanstootgevend geven en niet eens meer tegen een simpel grapje kunnen.
Wordt het niet echt gezelliger op imo.
Shaggy09 schreef:poes schreef:Vind dat wel lastig. Voor zo iemand zelf is dat echt niet onschuldig denk ik.
Waarom?
Zie ook zoveel memes voorbij komen over mensen die wit zijn en niet snel bruin worden.
Of een van ´mooie witte panty heb je aan´ en dan vervolgens ´dat zijn mijn benen´..
Staat ook vaak bij ´tag de witste mensen die je kent!´
Ik voel mij als vrij wit persoon daar echt niet op aangevallen. Ik krijg soms het idee dat mensen
tegenwoordig alles aanstootgevend geven en niet eens meer tegen een simpel grapje kunnen.
Wordt het niet echt gezelliger op imo.
karuna schreef:Verschil tussen een grapje en een serieuze ondertoon is heel klein. Vooral als je als eens iemand hebt zien overgeven vanwege je harige benen.en je gewoon wordt bestaart als je haar hebt op plekken die niet je hoofd zitten
Witte benen is geen taboe, een lelijk gezicht hebben of een lidteken ook niet, haar hebben wel. -O-
karuna schreef:Nee geen ik ben zielig discussie maar dergelijke "grappen" zijn niet grappig omdat er wel een wijzende vinger achter zit. Ongeacht of ik haar heb of niet. Ben niet de enige harige die ik ken en eigenlijk iedere vrouw die ik ken met haar ervaart het zo.![]()
Dus vandaar dat ik het geen leuke oproep vind, mag toch
karuna schreef:Nee geen ik ben zielig discussie maar dergelijke "grappen" zijn niet grappig omdat er wel een wijzende vinger achter zit. Ongeacht of ik haar heb of niet. Ben niet de enige harige die ik ken en eigenlijk iedere vrouw die ik ken met haar ervaart het zo.![]()
Dus vandaar dat ik het geen leuke oproep vind, mag toch
Shaggy09 schreef:Punt is dat wanneer iedereen om ieder Facebook grapje gaat huilen omdat die zich aangesproken voelt, er eigenlijk niks meer kan. Iedere meme die ik tegenkom kan dan wel iemand beledigen want die heeft dit en dat meegemaakt, of heeft een opmerking ooit gekregen. En ja, iedereen heeft weleens beledigende opmerkingen gehad.