Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rina schreef:Astorga schreef:Dus niemand die ervaring heeft met mondkapje voor hooikoorts?
Als het mij weer de vrijheid geeft om naar buiten te gaan zonder daar ziek van te worden is het mij alle nadelen denk ik wel waard SusanH. Ben nu best beperkt en 'opgesloten'.
Dus het is je COPD waard om nu buiten te kunnen lopen zonder nu te moeten niezen, hoesten enz? Denk erom dat de hele tijd dat jij met mondkapje loopt je stofdeeltjes die in je mondkapje zitten inademt. Die zijn schadelijker voor je dan pollen. Dus nee ik gebruik geen mondkapje als het niet nodig is (woon nog in Dld en in de winkel hier is het verplicht). Kan je ook vertellen dat die dingen echt niet prettig zijn, je ademt nl ook nog veel meer CO2 in omdat dat door het mondkapje slecht weg kan. Is echt niet fijn en ik ben altijd blij als ik weer buiten sta. Mag ik dan pollen happen, maar liever dat dan dat mondkapje. Beter goede vettige creme om je neus smeren.
rina schreef:Astorga schreef:Wat is je bron die zegt dat je COPD krijgt van mondmaskergebruik?
Hoe goed is je Duits???
[...]
Pepperrr schreef:Ik heb vannacht een bloedneus gehad dus even geen neusspray hier.. mijn ogen branden als ******
Zertab schreef:viphorse schreef:Ik heb hoofdpijn en keelpijn ondanks de tabletten van de huisarts
Heb je ook neusspray?
Bij mij werkt de combi pillen en neusspray van de dokter heel goed!