Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Wat een heftige wending.
Om even op je twijfel in te gaan; iedereen adviseert abortus, maar zorg dat wat je doet je eigen keuze is. Als je twijfelt onderzoek dan ook de mogelijkheden om de zwangerschap uit te dragen. Er zijn mogelijkheden voor meiden zoals jij voor financiële hulp en mentale hulp.
Ik weet niet waar je woont maar je kan voor hulp ook aankloppen bij een verloskundige, een abortuskliniek (die kunnen je ook de mogelijkheden van geen abortus uitleggen) of een sociaal werker in de gemeente. (iig dat is hier zo)
Janinevv schreef:Maar, wie denkt dan aan de rechten van het kindje? Geen éen baby of foetus of hoe je het wil noemen kan zichzelf verdedigen.. maar ik zal er niet teveel in door gaan.
Deze wending situatie is al rot genoeg voor ts.
Citaat:Maar, wie denkt dan aan de rechten van het kindje? Geen éen baby of foetus of hoe je het wil noemen kan zichzelf verdedigen.. maar ik zal er niet teveel in door gaan.
Janinevv schreef:Maar, wie denkt dan aan de rechten van het kindje? Geen éen baby of foetus of hoe je het wil noemen kan zichzelf verdedigen.. maar ik zal er niet teveel in door gaan.
Citaat:Maar, wie denkt dan aan de rechten van het kindje? Geen éen baby of foetus of hoe je het wil noemen kan zichzelf verdedigen.. maar ik zal er niet teveel in door gaan.Citaat:Een ongeboren kind of foetus heeft nog geen rechten. Daar hoeft dus geen rekening mee te worden gehouden.
Janinevv schreef:Ik wil geen rel topic maken.
Maar jammer dat dit zo word gezien.
Palmera schreef:Janinevv schreef:Maar, wie denkt dan aan de rechten van het kindje? Geen éen baby of foetus of hoe je het wil noemen kan zichzelf verdedigen.. maar ik zal er niet teveel in door gaan.
Een ongeboren kind of foetus heeft nog geen rechten. Daar hoeft dus geen rekening mee te worden gehouden. Het is aan de TS om te beslissen wat wijsheid is en wat zij wilt en voelt. Dat mag zij doen, want TS heeft die rechten namelijk wel, alszijnde een volwassen vrouw bij volledige kennis en met verstand.
Dus hou op met een hele reeks onzinnige theorieën erbij halen over rechten. De situatie is al gecompliceerd en, ongetwijfeld, pijnlijk genoeg zonder dat er schuldgevoelens aangepraat worden!
Amber_anne schreef:Ik vind toch echt dat sommige mensen hier negatiever zijn en respectloze over het krijgen van het kind dan Janine over het idee van de abortus.
Beide keuzes zijn aan ts en beide keuzes hebben voor en nadelen. Laat iedereen in zijn waarde en probeer de ts te ondersteunen in welke keuze dan ook.
Ik denk ook zeker niet dat Janine het kwalijk bedoelt en zieltjes probeert te winnen