Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
zigranta schreef:Knoop voorzichtig tussen je vingers 'rollen' komt hij vaak los.
Azmay schreef:Mijn heksenclan vind het onnodig pendels te kopen, die pendelen eigenlijk allemaal met eikeltjes aan touwtjes en dergelijke
Er zijn onnoemelijk veel boeken over edelstenen
anjali schreef:Azmay schreef:Mijn heksenclan vind het onnodig pendels te kopen, die pendelen eigenlijk allemaal met eikeltjes aan touwtjes en dergelijke
Er zijn onnoemelijk veel boeken over edelstenen
Pendelen heb ik nooit gedaan. Officiele pendels hebben meestal een speciale vorm,die trouwens wel wat lijkt op de vorm van een eikel. Een heksenclan? Wat interessant. Inderdaad zijn er heel veel boeken over edelstenen.Op internet kun je ook wel wat vinden.Toets de naam van een steen maar in!
XxLMMxX schreef:Ik ben mij steeds een beetje meer in de edelstenen aan het verdiepen.
Ik zou uiteindelijk misschien wel een kleine opleiding willen volgen om met edelstenen te gaan werken.
Iemand ervaring hiermee?
Zie heel veel aanbod, maar wat zijn nou de aanraders ?
Kuggur schreef:Dit lijkt me wel interessante en belangrijke informatie voor de verzamelaars mineralen en edelstenen met vermeende helende werking.
Een analogie met neushoorns die tot uitsterving worden bejaagd voor hun "geneeskrachtige"hoorn komt bij me op....
Doe ermee wat je wil; https://www.theguardian.com/global/2019 ... ing-stones
Kuggur schreef:anjali schreef:[De vergelijking met neushoorns gaat niet op want stenen zijn niet dierlijk en niet eens plantaardig!
Dan mis je clou van de analogie. Dierlijk, plantaardig of mineraal is irrelevant.