Storm schreef:Ze zou dan ook sowieso niet zelf moeten vertrekken, maar haar man de deur wijzen.
Kan niet
Ik woon bij hem en het bedrijf staat hier..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vidya schreef:Ik denk dat er ook best wat praktische bezwaren kleven aan het zomaar vertrekken. Twee jonge kinderen trek je niet zomaar zonder plan even uit hun dagelijkse leven en omgeving! Daarom vind ik t juist knap van TS dat ze het geduld heeft om dit proces uit te zitten. Het te laten bezinken en er samen met hulp tot een oplossing te komen. Ik heb er namelijk alle vertrouwen in dat TS uiteindelijk goed voor zichzelf kan zorgen. Maar het gaat om meer dan alleen haarzelf en dat lijken de mensen die roepen 'ik was meteen weggeweest' te vergeten.
Sanet schreef:TS vindt je het niet erger nu blijkt dat het maar 1 man is? En niet een “grote” groep onbekenden ofzo?
Ik zou me daardoor toch bedreigder voelen in mijn relatie.
Het is ook gek dat hij eerst 7 jaar zegt en nu ineens veel korter en ook is het ineens maar 1 man... Wat is waar?
Ik vind dat je je echt super opstelt. Ik weet niet of ik voor mezelf in gestaan had.
Nadia85 schreef:Ik denk idd dat ik alles even op papier zet voor en tegens..
Popstra schreef:Sanet schreef:TS vindt je het niet erger nu blijkt dat het maar 1 man is? En niet een “grote” groep onbekenden ofzo?
Ik zou me daardoor toch bedreigder voelen in mijn relatie.
Het is ook gek dat hij eerst 7 jaar zegt en nu ineens veel korter en ook is het ineens maar 1 man... Wat is waar?
Ik vind dat je je echt super opstelt. Ik weet niet of ik voor mezelf in gestaan had.
Als dat inderdaad zo is dat het maar om 1 persoon gaat waarmee vreemd gegaan word dan is dat in mijn ogen een verhouding. Dat is heel wat anders dan puur voor de lust sexfeestjes bezoeken!
Mri schreef:Lieve Ts.
Ik heb heel veel respect voor je. De manier waarop je met de situatie omgaat vind ik heel erg knap.
1 ding wil ik je graag meegeven. Er is maar 1 goede keuze die je kan maken, en dat is de keuze die jij zelf maakt. Ongeacht wat die keuze is.
Je bent een sterke vrouw, eentje die goed nadenkt over de situatie. Welke keuze je ook maakt, zolang jij er zelf achter staat is het de juiste.
Jij zal nooit bewust iets kiezen waar je niet achter staat of waarvan je op voorhand weet dat het de slechtste optie is die je hebt.
Want ook die heeft namelijk een positieve kant/positief punt waarom je daarvoor kiest.
En nog 1 dingetje: niemand hoeftjouw keuze te begrijpen/snappen, zolang je dat zelf maar doet!
Storm schreef:Barbalala, ik ben het deels heel erg met je eens. Maar het is zo moeilijk. Ik heb zelf een soortgelijk iets meegemaakt, en ook ik kon niet meteen weg. Daar moest ik eerst mentaal klaar voor zijn en nog een figuurlijke klap in mijn gezicht voor krijgen. Pas toen kon ik de knop omzetten. Het is de moeilijkste beslissing in mijn hele leven geweest maar ook hier was het vertrouwen tot een nulpunt gezakt. Nu ik na een klein jaar op alles terugkijk, ben ik heel erg blij met mijn beslissing. Maar mèn, wat heb ik vaak spijt en moeite gehad in het begin.
Ashleytjuhh schreef:dat is inderdaad wel even schrikken ts.
uiteraard is het niet goed dat hij gelogen heeft en het onveilig heeft gedaan.
*knip*
alsnog heel veel succes en sterkte!
bigone schreef:Ashleytjuhh schreef:dat is inderdaad wel even schrikken ts.
uiteraard is het niet goed dat hij gelogen heeft en het onveilig heeft gedaan.
*knip*
alsnog heel veel succes en sterkte!
Tja, daar kun je ook voor naar betaalde dames gaan. Het gaat om het liegen en bedriegen en niet om het feit dat hij dit misschien prettiger vind.
esje01 schreef:Ik lees al een tijd mee.
TS ik kan alleen maar respect hebben voor de manier waarop je deze situatie aanpakt.
En welke keuze je ook maakt zorg ervoor dat het jouw keuze is.
Voldoen aan jouw normen en waarden.
Hoe gaat het zo op de dag met je?
Ref je het een beetje om alles op de rit te houden en de zorg voor de kinderen?
Weet niet waar je woont maar als het in de buurt is.
Kom langs voor een bakkie en ik wil best op de kinderen passen zodat je echt even ruimte en tijd hebt voor jezelf.
Storm schreef:Barbalala, ik ben het deels heel erg met je eens. Maar het is zo moeilijk. Ik heb zelf een soortgelijk iets meegemaakt, en ook ik kon niet meteen weg. Daar moest ik eerst mentaal klaar voor zijn en nog een figuurlijke klap in mijn gezicht voor krijgen. Pas toen kon ik de knop omzetten. Het is de moeilijkste beslissing in mijn hele leven geweest maar ook hier was het vertrouwen tot een nulpunt gezakt. Nu ik na een klein jaar op alles terugkijk, ben ik heel erg blij met mijn beslissing. Maar mèn, wat heb ik vaak spijt en moeite gehad in het begin.
Joolien schreef:Weet je, ik denk pas dat het tot je doordringt als je daar weg gaat. Nu geeft alles nog een vals gevoel van dat je leven normaal is, dat is ook een soort zelfbescherming, en overlevingsmechanisme. Je zit er nu middenin en dan is er weinig ruimte voor besef. Pas als je eruit stapt en er van een afstandje naar gaat kijken zul je denk ik de klap krijgen.