Anoniem schreef:Maar hoe kun je nou gebaseerd op een foto met filter, makeup, vanuit een gunstige hoge hoek iets zeggen over hoe een behandeling gelukt is?
Hoe weet jij nou dat dit mijn gunstige hoek is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Anoniem schreef:Maar hoe kun je nou gebaseerd op een foto met filter, makeup, vanuit een gunstige hoge hoek iets zeggen over hoe een behandeling gelukt is?
Hoe weet jij nou dat dit mijn gunstige hoek is
BloemBloem schreef:Wat een gedoe zeg.... Ik zal vragen aan een mod of de foto weg gehaald kan worden. Zit hier toch niet op te wachten. Tuurlijk laat ik een foto zien waar ik make up op heb, daar voel ik mij het fijnste bij. En daarbij van die dagcreme en poeder trekken je rimpels niet weg hoor. Dat zou pas wat zijn, hahhaa, hoef ik geen botox meee te halen ook!
Suzanne F. schreef:Nou ik vind Bloem er geweldig uitzien. Laten we niet in discussies verzanden hier. Anders durft niemand meer foto’s te plaatsen en ik ben juist zo benieuwd.
Ik moet nog een soort drempel over. Ik durf eigenlijk niet zo goed maar wil het wel.
Needje schreef:Ik was stiekem wel nebieuwd naar een verschilfoto van de rokerslijnen.
Ik heb zelf nl best wat lijntjes boven m'n lip.
Maar durf niet zo goed met botox aan de gang te gaan omdat ik bang ben dat m'n mond er ook door veranderd en het daardoor duidelijk is dat er wat gedaan is.
Anoniem schreef:BloemBloem schreef:Wat een gedoe zeg.... Ik zal vragen aan een mod of de foto weg gehaald kan worden. Zit hier toch niet op te wachten. Tuurlijk laat ik een foto zien waar ik make up op heb, daar voel ik mij het fijnste bij. En daarbij van die dagcreme en poeder trekken je rimpels niet weg hoor. Dat zou pas wat zijn, hahhaa, hoef ik geen botox meee te halen ook!
Gedoe? Niet op te wachten?
Heel raar dit. Zo volstrekt onnodig die houding alsof je aangevallen wordt en ik iets lelijks heb gezegd ofzo.
Ik ben daadwerkelijk benieuwd naar het resultaat van je behandelingen, maar die zijn gewoon niet te zien op deze foto waarbij je zegt tadaaaa zie hier het eindresultaat.
Jolien87 schreef:Van wat ik zo lees is er überhaupt geen aanleiding tot een discussie.
Ik ben ook wel benieuwd naar een voor-foto van BloemBloem, puur om te kunnen zien wat het verschil is en de toegevoegde waarde van de behandelingen. Niet meer, niet minder.
Het belangrijkste is natuurlijk dat jij er blij mee bent, BloemBloem. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken want ik kan me niet voorstellen dat het op die manier bedoeld is.
Ik heb ook weleens overwogen om mijn bovenlip iets te laten opvullen maar ik ben veel te bang dat het resultaat een totaal ander gezicht geeft en dat ik aan de gang blijf waardoor het einde zoek is.