Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:41

Anoniem schreef:
Maar hoe kun je nou gebaseerd op een foto met filter, makeup, vanuit een gunstige hoge hoek iets zeggen over hoe een behandeling gelukt is?

Hoe weet jij nou dat dit mijn gunstige hoek is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:52

BloemBloem schreef:
Anoniem schreef:
Maar hoe kun je nou gebaseerd op een foto met filter, makeup, vanuit een gunstige hoge hoek iets zeggen over hoe een behandeling gelukt is?

Hoe weet jij nou dat dit mijn gunstige hoek is :+

Heeft niets met jouw persoonlijke gunstige hoek te maken, het is simpelweg tip 1 bij het maken van gunstige selfies, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen toch?
Ik vraag me oprecht af hoe je op deze foto iets kunt waarnemen van de behandeling die jij ondergaan hebt. Meestal is dat toch een recht van voren, zonder makeup foto?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:09

Ik snap wel wat je bedoeld. Ook de VOOR de behandeling foto’s zie je niet dus geen vergelijkings materiaal.
En al helemaal niet als er voor een foto geposeerd word. Ik neem aan je niet constant je mond zo houd :D

Furrow

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:14

Naja wat maakt het uit, je kan toch een voor foto vragen. Het is ook gewoon ts die trots is ipv voorbeeldmateriaal.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:25

Ik vind je knap hoor Bloembloem! :D
Wou dat ik er zo uit zag, filter of niet *D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:28

sanso schreef:
Ik vind je knap hoor Bloembloem! :D
Wou dat ik er zo uit zag, filter of niet *D

Hoeveel hebben ze bij jou gezegd dat de kaak is? Ben er eigenlijk benieuwd naar

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:28

Ik was stiekem wel nebieuwd naar een verschilfoto van de rokerslijnen.
Ik heb zelf nl best wat lijntjes boven m'n lip.
Maar durf niet zo goed met botox aan de gang te gaan omdat ik bang ben dat m'n mond er ook door veranderd en het daardoor duidelijk is dat er wat gedaan is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:30

>;) Maar nu doen jullie net of ik gezegd heb dat ze lelijk is, dat zeg ik toch totaal niet!? Niet zo mijn woorden proberen te verdraaien naar iets lelijks hoor mensen. Het IS een leuke foto, maar mijn vraag is alleen maar hoe ik op deze foto het resultaat kan zien van de behandelingen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-04-19 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:31

Ik vind BloemBloem ook knap hoor ;)
denk dat ze zelfs zonder filter een mooie egale huid heeft.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:49

Daar heb ik dat geld ook niet voor over. Vandaar ook de twijfel.
En de pijn :') hij vertelde dat hij het ooit eens bij zichzelf had ingespoten en dat het geen pretje was.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:07

Bloembloem tuit je je lippen of staan ze altijd wat naar voren?

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:36

Ha Sanso, als ‘hij’ dat pijnlijk vindt zegt ons vrouwen dat niet zoveel hè....Denk maar ff aan de mannengriep :=

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 06:17

Wat een gedoe zeg.... Ik zal vragen aan een mod of de foto weg gehaald kan worden. Zit hier toch niet op te wachten. Tuurlijk laat ik een foto zien waar ik make up op heb, daar voel ik mij het fijnste bij. En daarbij van die dagcreme en poeder trekken je rimpels niet weg hoor. Dat zou pas wat zijn, hahhaa, hoef ik geen botox meee te halen ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 07:56

BloemBloem schreef:
Wat een gedoe zeg.... Ik zal vragen aan een mod of de foto weg gehaald kan worden. Zit hier toch niet op te wachten. Tuurlijk laat ik een foto zien waar ik make up op heb, daar voel ik mij het fijnste bij. En daarbij van die dagcreme en poeder trekken je rimpels niet weg hoor. Dat zou pas wat zijn, hahhaa, hoef ik geen botox meee te halen ook!

Gedoe? Niet op te wachten?
Heel raar dit. Zo volstrekt onnodig die houding alsof je aangevallen wordt en ik iets lelijks heb gezegd ofzo.
Ik ben daadwerkelijk benieuwd naar het resultaat van je behandelingen, maar die zijn gewoon niet te zien op deze foto waarbij je zegt tadaaaa zie hier het eindresultaat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:12

Nou ik vind Bloem er geweldig uitzien. Laten we niet in discussies verzanden hier. Anders durft niemand meer foto’s te plaatsen en ik ben juist zo benieuwd.
Ik moet nog een soort drempel over. Ik durf eigenlijk niet zo goed maar wil het wel.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:13

Wat zou je willen Suzanne?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:21

Suzanne F. schreef:
Nou ik vind Bloem er geweldig uitzien. Laten we niet in discussies verzanden hier. Anders durft niemand meer foto’s te plaatsen en ik ben juist zo benieuwd.
Ik moet nog een soort drempel over. Ik durf eigenlijk niet zo goed maar wil het wel.

Het geluk aan botox en fillers is dat het vanzelf weer verdwijnt en je de oude wordt ;)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:22

Needje schreef:
Ik was stiekem wel nebieuwd naar een verschilfoto van de rokerslijnen.
Ik heb zelf nl best wat lijntjes boven m'n lip.
Maar durf niet zo goed met botox aan de gang te gaan omdat ik bang ben dat m'n mond er ook door veranderd en het daardoor duidelijk is dat er wat gedaan is.

Rokers lijntjes zou ik laten vullen met Hyarulon.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:23

Ik ben uiteindelijk weer echt tevreden. Mijn voorhoofdrimpels zijn weg maar ik kan mijn wenkbrauwen nog wel bewegen.
Dat is voor mij toch wel een eis.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:34

sanso schreef:
Wat zou je willen Suzanne?

De lijnen tussen mijn wang en neus/mond zeg maar. Ik weet niet hoe die heten. En misschien ook wel frons rimpeltje maar die lijnen bij mijn wang vind ik het meest storend.
Edit: neuslippenplooi heet die, net even gegoogled.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:45

Die lijnen kun je heel natuurlijk laten vullen met tijdelijke fillers Suzanne. Heb zelf fillers, heel erg blij mee. Meegeweest met een nicht van mij (55 plusser), zij heeft dat ook laten doen, plus lijnen van mondhoeken naar kin. Heel mooi resultaat! Mensen vragen of ze lekker op vakantie is geweest, ze ziet er uitgerust uit. Geen mens die ook maar bedenkt dat de natuur een handje geholpen is ;)

Ga wel naar een erkende arts, het is natuurlijk wel je gezicht he...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 10:07

Anoniem schreef:
BloemBloem schreef:

Gedoe? Niet op te wachten?
Heel raar dit. Zo volstrekt onnodig die houding alsof je aangevallen wordt en ik iets lelijks heb gezegd ofzo.
Ik ben daadwerkelijk benieuwd naar het resultaat van je behandelingen, maar die zijn gewoon niet te zien op deze foto waarbij je zegt tadaaaa zie hier het eindresultaat.

Die houding?! Ik speel het toch niet op jou af? Doe even normaal zeg. Succes met je botox en of fillers ;-)

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:41

# doeslief ;)
Laten we doen wat de TS vraagt, geen discussie over het feit dat mensen ‘iets laten doen’ maar ervaringen uitwisselen zodat we er allemaal wijzer van worden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 11:26

Van wat ik zo lees is er überhaupt geen aanleiding tot een discussie.
Ik ben ook wel benieuwd naar een voor-foto van BloemBloem, puur om te kunnen zien wat het verschil is en de toegevoegde waarde van de behandelingen. Niet meer, niet minder.

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij er blij mee bent, BloemBloem. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken want ik kan me niet voorstellen dat het op die manier bedoeld is.

Ik heb ook weleens overwogen om mijn bovenlip iets te laten opvullen maar ik ben veel te bang dat het resultaat een totaal ander gezicht geeft en dat ik aan de gang blijf waardoor het einde zoek is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 06:34

Jolien87 schreef:
Van wat ik zo lees is er überhaupt geen aanleiding tot een discussie.
Ik ben ook wel benieuwd naar een voor-foto van BloemBloem, puur om te kunnen zien wat het verschil is en de toegevoegde waarde van de behandelingen. Niet meer, niet minder.

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij er blij mee bent, BloemBloem. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken want ik kan me niet voorstellen dat het op die manier bedoeld is.

Ik heb ook weleens overwogen om mijn bovenlip iets te laten opvullen maar ik ben veel te bang dat het resultaat een totaal ander gezicht geeft en dat ik aan de gang blijf waardoor het einde zoek is.

Ik vind persoonlijk dat het je uitdrukking wat minder scherp maakt. Ik had soms best last van een wat bozere uitdrukking. Na lipfillers vind ik het wat zachter geworden. Hoezo ben je bang dat je bezig blijft? Door het effect in je gezicht of de “verslaving van fillers”?