lijkt me geen prettige ervaring. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lijkt me geen prettige ervaring.
of nog minder een por kunnen geven of even "per ongeluk" met een kruk kunnen raken of zo. Maar mijn volstrekt ongeinteresseerde houding scheen hem weinig te deren, man was denk ik tegen de 70 of zo. Tijdens het douchen de eerste keer moest ie zich ook omdraaien naar de muur.
tsja. Was eigenlijk eerst vooral erg verbaasd. Je kunt je lichaam nu niet bepaald verbergen. En mijn buikflap is nu niet bepaald onzichtbaar of zo.
en ik ben en blijf een kabouter met 10 kilo overgewicht,
was het na twee keer zo zat dat ik me gewend heb tot een sauna meester. 
oomens schreef:Even een schopje hier. Weten jullie toevallig of er behalve Bussloo nog meer sauna's zijn waar je (vrijwel) ter plekke kunt overnachten? Zo ja, zijn daar nog aanraders bij?
Google levert helaas nogal wat resultaten die eigenlijk een gewoon hotel blijken met ergens een saunacabine. Dat, of een soort veredeld tropisch zwemparadijs met anderhalve sauna en allerhande badkledingdagen, en vermoedelijk een hoop niet-saunapubliek.
te ver weg. Swah schreef:Dit weekend eindelijk weer eens naar de sauna, incl. overnachting!
We gaan naar Fort Beemster, ben heel benieuwd! Goede verhalen gehoord!

oomens schreef:Even een schopje hier. Weten jullie toevallig of er behalve Bussloo nog meer sauna's zijn waar je (vrijwel) ter plekke kunt overnachten? Zo ja, zijn daar nog aanraders bij?
Google levert helaas nogal wat resultaten die eigenlijk een gewoon hotel blijken met ergens een saunacabine. Dat, of een soort veredeld tropisch zwemparadijs met anderhalve sauna en allerhande badkledingdagen, en vermoedelijk een hoop niet-saunapubliek.