Linksboven zonder, linksonder met maar haar niet gedaan, rechts klaar om te gaan.
Zo ga ik overigens lang niet altijd de deur uit, onopgemaakt en haar snel in een knot komt vaker voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Minoes schreef:Ik ga mezelf er dan toch ook maar aan wagen. Leuk om alle verschillen te zien! Ik ben zelf heel makkelijk wat make-up betreft. Ik vind het heel erg leuk om uit te pakken maar ik ga ook gerust met niks de deur uit. Ik teken wel eigenlijk altijd mijn wenkbrauwen bij omdat ik mezelf anders zo 'bloot' voel.
Zonder
[ [url=m/kKrkgn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heftigere look
[ [url=m/NYyeMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En basic alledaags
[ [url=m/nzKjUj.jpg]Afbeelding[/url] ]
plutolover schreef:leuk topic
ik draag bijna nooit makeup
ik vind een lijntje zowel boven als onder erg mooi. maar boven krijg ik er gewoon niet mooi op. 1 grote kliederboel. dit komt ook omdat me oogleden niet heel strak zijn. En ik links veel minder diepte kan zien dan met rechts...
dus als ik streep boven wil, en ik moet met links kijken. Dan ziet me rechteroog er gewoon echt niet uit. Ik krijg geen strakke lijn.. dus mocht iemand tips hebben.
ik ga zo eens opzoek na foto's met en zonder make up
Joanne1987 schreef:plutolover schreef:leuk topic
ik draag bijna nooit makeup
ik vind een lijntje zowel boven als onder erg mooi. maar boven krijg ik er gewoon niet mooi op. 1 grote kliederboel. dit komt ook omdat me oogleden niet heel strak zijn. En ik links veel minder diepte kan zien dan met rechts...
dus als ik streep boven wil, en ik moet met links kijken. Dan ziet me rechteroog er gewoon echt niet uit. Ik krijg geen strakke lijn.. dus mocht iemand tips hebben.
ik ga zo eens opzoek na foto's met en zonder make up
Oefenen, oefenen, oefenen...
Heb -10 en door netvlies operatie 20% zichtsverlies in 1 oog en mij lukt het ook
Sowieso je ooglid goed strak trekken en dicht langs je wimpers blijven
plutolover schreef:Joanne1987 schreef:Oefenen, oefenen, oefenen...
Heb -10 en door netvlies operatie 20% zichtsverlies in 1 oog en mij lukt het ook
Sowieso je ooglid goed strak trekken en dicht langs je wimpers blijven
eh ik heb dat ook gehad hgaha 1 oog -10 en een netvlies loslating. ind ik heb met dat oog ook zichtverlies. gelukkig is me rechter oog wel prima -8 ofzo hahaha maar geen operatie aan gehad. en linker oog is ook nog me luie oog.
dit geeft me moed
Frummels schreef:Minoes schreef:Ik ga mezelf er dan toch ook maar aan wagen. Leuk om alle verschillen te zien! Ik ben zelf heel makkelijk wat make-up betreft. Ik vind het heel erg leuk om uit te pakken maar ik ga ook gerust met niks de deur uit. Ik teken wel eigenlijk altijd mijn wenkbrauwen bij omdat ik mezelf anders zo 'bloot' voel.
Zonder
[ [url=m/kKrkgn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heftigere look
[ [url=m/NYyeMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En basic alledaags
[ [url=m/nzKjUj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb jij práchtig haar zeg!Echt wauw! En ook een heel mooi gezicht
Suuszels schreef:Giolli schreef:als je een keer in de buurt bentMeeten dan maar?![]()
@velvetblack, bedankt voor de tips! Ik kan wel een keer op zoek naar iemand die met touwtjes kan epileren. Wat is daar het voordeel van tov gewoon epileren?
En een warme kleur, meer richting oranje/bruin bedoel je dan?