Nee, achter t hoogpolige vloerkleed onder de bank .
Dus de hondjes hebben er wel aan gezeten denk ik, en m van tafel gegooid waardoor ie onder de bank is gerold, whehe.
Janinevv
Geplaatst: 27-01-18 16:03
Even de nieuwe kleurtjes op mijn moeders nagels gelakt ik vind ze leuk!
Gaat er weer af hoor
amandananana
Geplaatst: 27-01-18 17:19
Ik meld me ook weer eens! Na mijn gelnagels nu zelf met Born Pretty aan de slag. Van de week dit gedaan:
Stickertje is ook van BP
Het valt me wel op dat de kwaliteit per kleurtje verschilt, zwart was enorm stroperig en daardoor moeilijk te lakken terwijl wit wel heel fijn ging. Mn wijsvingernagel was gescheurd voor ik ging lakken dus die is erg kort nu..
Mooie creaties weer gezien! Ik heb al een tijdje niks, ziek geweest en daarna tijd gebrek.. de komende week wil ik er even weer een avond voor gaan zitten!
Wat een mooie kleuren heeft iedereen ! Leuk om te zien dat de kleuren zo lekker vrolijk worden, beetje richting het lente gevoel gaan
Shenavallie
Geplaatst: 28-01-18 12:12
Super leuke variaties weer! Ik ben gisteren onverwacht op pad geweest, waardoor ik nog steeds met kale nagels rondloop. Zo dadelijk ga ik ze onder handen nemen. Heb in de afgelopen week weer een hoop nieuwe kleuren binnen gekregen, waaronder 'Cheese Nail' kleuren. Zal zo even een foto maken. Eerst even douchen, want ik loop na al die tijd nog steeds in mijn zondagochtendkloffie rond.
Heb je de cateye er nog niet in gezet? Die pastel zijn schattig
Kever
Geplaatst: 28-01-18 13:25
Nagels weer voorzien van een nieuw kleurtje! Dit keer Pink Daisy van Sensationails Blijf ik zo’n gave kleur vinden..
Nagels wel moeten kortwieken omdat er wat waren ingescheurd, gebroken.. dus even alles een beetje gelijk gemaakt. En weer terug naar vierkant in plaats van rond, vind ik toch mooier staan
Tango, er is ook cateye pigment. Weet niet of je dat met een normale topcoat zou kunnen mengen eigenlijk...
Kever
Geplaatst: 28-01-18 13:55
LadyMadonna schreef:
Tango, er is ook cateye pigment. Weet niet of je dat met een normale topcoat zou kunnen mengen eigenlijk...
Er bestaat ook gewone cat eye nagellak. Heb ik vroeger wel gehad, ook met een magneetje!
Shenavallie
Geplaatst: 28-01-18 16:18
LadyMadonna schreef:
Heb je de cateye er nog niet in gezet? Die pastel zijn schattig
Nee, ik was alleen nog aan het lakken geweest en na het drogen dacht ik: f*ck, ik moest er nog een magneet bij houden... Maar goed, het is het idee.
Vandaag lukte het niet om bij mijzelf te lakken, dus ik dacht er goed aan te doen om er gewone nagellak op te doen. Niet dus. Ik heb echt een hatelijke verhouding met dat spul, dus mijn man erbij geroepen en gevraagd of hij mijn rechterhand met gel lak wilde lakken. Zelf heb ik mijn linker gedaan. Maar omdat wat ik wilde niet van de grond kwam (misschien is de dag mijn vriend een keer niet en zou het morgen wel kunnen lukken), heb ik nu oersaai en degelijk een nude kleurtje op. Zonder stempels zelf. Ziet er kaal uit, maar misschien dat ik daar vanavond nog wat op kan doen.