Iris82 schreef:Je zit in het vape topic, dus de logische vraag is: wat heb je al geprobeerd qua vapen?
Niks en dat wil ik ook niet, ik wil helemaal stoppen. Dus ook niet vapen, ik wil gewoon niet meer vast zitten aan een verslaving wat mij niets oplevert. Dit was het eerste topic wat ik kon vinden, en dacht dat er al genoeg waren om een nieuw topic te openen.. Als dit hier niet hoort ga ik wel even een ander topic zoeken

Thanks Palmera, ik heb het idee dat mijn knop voor 80% om is kwa willen, ik ben me nu meer bewust van het negatieve van roken, wat ik eerst dus helemaal niet had.. Alleen dat laatste stukje en echt stoppen vind ik echt heel moeilijk. Bij ieder pakje wat ik koop denk ik weer "dit is mijn laatste pakje" en dat helpt ook niet, want de volgende volgt ook weer snel.
Nu moet ik zeggen dat het ook lastig is, ik werk bij mijn moeder in mijn eentje, kan zelf mijn pauzes inlassen en even tussen door een sigaretje roken zonder dat iemand tegen mij zegt dat ik dat niet moet doen. Dus ik damp echt aan een stuk door. Voorheen werkte ik als stalamazone en zat ik de hele dag door op paard, en toen rookte ik een stuk minder. Ik ga nu ook weer 20 uur op stal werken als thuisamazone dus dan zal het ook wel minder worden, maar ik wil helemaal stoppen..
@gohya, dankjewel voor de tip, ik ga er eens naar kijken