Amy schreef:Nou pff inderdaad resistance.
Ik zweet bijna nooit. Ik ruik enkel naar koeien, ik vind dat niet erg. Kom ook weinig mensen tegen dus maakt mij verder niet uit. En dan nog, ik kan me douchen en schone nette kleren aan trekken, dan nog ruikt mijn moeder (die niet op een boerderij woont) koeiengeur. Dat zit gewoon op/in mij, geen idee, kan me zoveel en zo lang douchen als ik wil, krijg het er toch niet uit/af.
Ik heb een keer na een sollicitatiegesprek gehoord (als "tip") dat ik teveel naar paard rook en voortaan beter gewassen en met schone kleren aan naar een sollicitatie moest gaan. Punt is dat dat ook zo was...
Het trekt in de poriën ofzo, geen idee...
Maar dat was wel de enige keer dat ik dat gehoord heb, verder eigenlijk nooit.
En dat terwijl ik echt niet elke dag douche, meer om de dag. Haren was ik wanneer ik dat nodig vind, moet ik ook niet te vaak doen, want dan krijg ik van dat droge dramahaar.
Nette broeken en truien kan ik weken mee doen. Die wissel ik dan wel af en laat ze tussendoor ergens hangen. Die draag ik ook alleen overdag op mijn kantoorbaantje. Aan het einde van de werkdag kleed ik me om naar rijdkleding en 's avonds als ik thuis ben, trek ik mijn huispak aan 
T-shirts die ik als soort van "hemd" gebruik doe ik wel meteen in de was. Die draag ik dan ook de hele dag.
Onderbroeken draai ik om de 3 dagen binnenste buiten. Nee geintje
Kamperen zou ik echt nooit doen. Survivallen al helemaaaaal niet.