Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Wat zijn voor jullie de tijden waarop je eet?
DeMolenhoek schreef:Mogen zoetmiddelen wel? Denk dus aan cola zero etc?
anne_bento schreef:DeMolenhoek schreef:Mogen zoetmiddelen wel? Denk dus aan cola zero etc?
Alles mag, je kiest er zelf voor toch. Hoop dat je beseft dat het wel echt bende is. Daarnaast is helemaal afkicken van suikers voor jezelf makkelijker. In het begin natuurlijk moeilijker maar zodra je bent afgekickt is het geen moeite meer om vol te houden omdat je het simpelweg te zoet vind, je smaak veranderd.
paardje87 schreef:Mijn lunchtijd is aangebroken, wij hebben op werk een lopend buffet met een salade-bar, smootie-bar en brood en beleg , soep en ga nog maar even door.
Vandaag wel slecht het witte brood gepakt (2 broodjes) een daarvan met rosbief en de ander met ham en kaas. Een craker met gesmolten kaas, tomaat en pesto, en een salade waar veel kleur in zit dus dat zal wel goed zitten![]()
. En om niet te vergeten een verse jus.
Volgende maaltijd is pas weer om 7 uur, vandaar dat mijn lunch zoveel is (wel nog een appeltje of dergelijks tussendoor)
Marjoow schreef:Wat zijn voor jullie de tijden waarop je eet?
Azmay schreef:paardje87 schreef:Mijn lunchtijd is aangebroken, wij hebben op werk een lopend buffet met een salade-bar, smootie-bar en brood en beleg , soep en ga nog maar even door.
Vandaag wel slecht het witte brood gepakt (2 broodjes) een daarvan met rosbief en de ander met ham en kaas. Een craker met gesmolten kaas, tomaat en pesto, en een salade waar veel kleur in zit dus dat zal wel goed zitten![]()
. En om niet te vergeten een verse jus.
Volgende maaltijd is pas weer om 7 uur, vandaar dat mijn lunch zoveel is (wel nog een appeltje of dergelijks tussendoor)
Dan nog hopen dat de salade geen dressing heeft met enkele scheppen suiker![]()
Jus uit pak dronk ik vroeger ook, maar dat bleek niet zo gezond en ik ben te lui om vers te persen
anne_bento schreef:Ik vind honing ook wel een zoetstof die ik blijf gebruiken. In honing zitten bovendien zoveel gezonde stoffen! In mijn bananenbrood doe ik 1,5 eetlepel honing, daar doe ik vervolgens zo'n 5 dagen mee dus dat valt best mee. Honing is zo zoet dat je er vaak weinig van gebruikt inderdaad!