gohya schreef:@yza1987 ook erg voor je vriend zeg! wat zal die zich schuldig hebben gevoeld.
Klopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:@yza1987 ook erg voor je vriend zeg! wat zal die zich schuldig hebben gevoeld.
Floriske schreef:By far toen ik in volle galop van mijn paard viel. Mijn rug deed zo veel pijn dat ik de eerste minuten niet eens een teen kon bewegen. Ik kon niet eens gillen van de pijn, terwijl je dat wil (gillen=ademen=rug bewegen=pijn). Er kwam echt zo'n heel zielig zacht hoog "auw auw auw" half gejank uit![]()
Maar een goede tweede plaats heb ik toch wel voor mn darmen gereserveerdAls ik een appel eet, of een drankje drink waar iets in zat wat ik niet kan hebben... Oeioeioei.... Minstens 45 min opgerold op de grond liggen janken (2-3 uur later) en niet kunnen strekken van de pijn. Mijn moeder zei een keer achteraf dat (hoewel het natuurlijk heel zielig en pijnlijk is) er ook wel een beetje humor bij zit
De pijn komt namelijk in vlagen (continue pijn maar af en toe een steek van 1-2 minuten die bijna niet te hebben is) en dan lag ik te puffen alsof ik weeën heb
Achja, wat maar werkt tegen de pijn he
![]()
nuscaniels schreef:__Sannne schreef:Toen 1 van mijn hoektanden maar niet doorkwam en blijkbaar scheef aan het groeien was (letterlijk rechtuit) en ze dus mijn tandvlees open hebben gesneden, er een slotje op hebben gezet, en die met een kettinkje aan mijn beugel hadden vast gezet, en die elke maand een stukje korter gemaakt werd. Hierdoor werd mijn tand dus door het tandvlees heen naar beneden getrokken. Maandenlang hoofdpijn van gehad. En de verdovingsprik in mijn gehemelte was echt om te janken ook.
Dit en dan maal 2. Beide hoektanden zaten bij mij verkeerd in mijn gehemelte. Dat is opengelegd en door mijn gehemelte en daarna tandvlees heen op hun plek gezet. 4 jaar elke maand weer langs.
Pinda_Dipje schreef:De volledige 'ontwrichting' van mijn knie (pezen, spieren, meniscus afgescheurd/verrekt) waardoor mijn onderbeen naast mijn bovenbeen kwam te liggenEcht, ik heb ook 3 kinderen op de wereld gezet waaronder een 10 ponds baby vorige week en dat valt compleet in het niets bij de pijn die ik voelde tijdens de totale destructie van mijn knie.
Pinda_Dipje schreef:De volledige 'ontwrichting' van mijn knie (pezen, spieren, meniscus afgescheurd/verrekt) waardoor mijn onderbeen naast mijn bovenbeen kwam te liggenEcht, ik heb ook 3 kinderen op de wereld gezet waaronder een 10 ponds baby vorige week en dat valt compleet in het niets bij de pijn die ik voelde tijdens de totale destructie van mijn knie.
Varekaj schreef:Magrathea, en echt iedereen die ooit een beugel heeft gehad bleef maar volhouden dat het heus wel meeviel. In de winter was door mijn mond ademen al een reden om te huilen van de pijn, zo gevoelig waren mijn tanden.
Ben die beugel intussen spuugzat, het heeft me massa's geld gekost met het geklungel, maar helaas kon ik er niet onderuit en ben ik nu aan de laatste loodjes bezig.