[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:52

Ik zou gewoon gaan Pessoa. Ik heb het de laatste keer ook gewoon alleen gedaan en ging prima. Had alleen toen ik thuis was een beetje spierpijn omdat ik toch wat apart ging zitten met die arm :+

Needje

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:55

Ik moet juist met de trein en dat vind ik vervelender. Haha
Ging liever met de auto.
Maar Amsterdam is gewoon makkelijker en goedkoper met de trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:09

Ik heb zelf teruggereden maar ik had alleen lijnen. Wel op mijn arm en 3 uur gereden, was verrot daarna maar hield het goed vol

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:29

Oke goed om jullie ervaring te horen dan ben ik toch wat geruster! _/-\o_

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:52

Haii
Ik had ook even een vraagje

Heeft iemand ook ervaring met fineline in Emmen? En toevallig ook met hans uit luttelgeest?

Voor mij is beide goed te doen kwa afstand. En vind beide erg mooi werk. Nu weet ik dat fine line een kortere wachtlijst heeft van hans in luttelgeest, maar kwaliteit gaat voor!

Heb het werk van hans gezien bij kennissen, maar vriendin gaat naar fine line Emmen en heeft daar goede ervaringen..
En beide doen wel de style die ik mooi vind..

Dus als iemand bij beide is geweest of hele kritische blik heeft, graag

(ik wil op pols 2 datums + kleine fijne mandala, en op schouder 1 bloem met 2 vlinders)

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:05

Ik wil heel graag een veertje maar ik wil hem graag op een plek die bedekt kan worden omdat je bij sommige bedrijven geen tattoo's mag hebben. Ik wil hem niet op mijn enkel, daar heb ik al een lavendeltje zitten. :o
Dus als iemand een handig plekje weet :j

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:25

Ribben

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:35

Onder je bh band
Onder je bikini broekje (heup)
Onder je borst

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:47

Of wel op je pols maar dusdanig dat er een horloge of brede armband overheen kan zonder dat je hem ziet. Heb ik ook gedaan bij mn eerste polstattoo. Inmiddels moet ik gewoon lange mouwen aantrekken als ik wil dat niemand iets ziet :')

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 23:18

Op mijn ribben lijkt me zo pijnlijk... Op de heup is ook nog een optie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 00:35

Tsja, ten eerste is pijn relatief en ten tweede duurt het niet lang. Persoonlijk vind ik dat dat niet echt mee moet wegen in de keuze tenzij je zwaar overgevoelig bent voor pijn (maar dan is een tattoo wellicht sowieso geen strak plan). Persoonlijk vond ik het qua pijn niet veel verschil tussen mijn voet of mijn schouderblad, terwijl dat "volgens internet" wel degelijk uit zou moeten maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 01:20

Wbt rijden na een tattoo zou ik het erop gokken. Ik heb maar 1 keer gehad dat ik me echt slecht voelde na afloop en dat was op een hele warme dag na een lange sessie die enorm veel zeer deed. Verder heb ik nog nooit het idee gehad dat ik me echt slecht voelde. Wel even wat suikerdrankjes en genoeg te eten meenemen zodat je je energie weer even aan kan vullen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 09:37

De tattoo op mn voet was echt hel!
En ik ben niet snel van pijn, maar dit vond ik echt pittig.

Die op mn onderarm, was een stuk beter te behappen terwijl er mensen waren die zeiden dat het ook een pittige plek was.

Een tattoo zetten doet gewoon pijn haha maar het is maar net hoe je er zelf mee omgaat denk ik ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 09:40

Ik heb een tattoo op mijn ribben en ik vond het echt helemaal niet pijnlijk :=

Maar sowieso zoom ik een beetje uit en ben ik in een soort trance bij het zetten van tattoos.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 09:45

Die op mijn ribben was ook flink kaaa uuu teee maar ik ben het ook al weer vergeten. :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:01

Op mijn ribben vond ik juist 100% meevallen op 1 klein stukje na. Maar ik heb inderdaad ook dat het begin vaak wat pijn doet en dat ik daarna in een soort trance kom. Soms voel ik niet eens dat ze bezig zijn :))

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:02

Mijn ribben vond ik echt vreselijk, niet overal trouwens, maar vooral aan de voorkant. Het was bijna niet te houden. De zijkant van mijn ribben viel me dan wel weer reuze mee.
Mijn voet vond ik dan weer heel erg meevallen, het is gewoon heel erg persoonlijk, maar ook ik ben van mening dat je de plaats niet moet laten afhangen van het al dan niet pijn doen tijdens het zetten.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:24

Ligt er ook aan wat voor machientje de artiest gebruikt. Ik heb er laatst 1 laten zetten vanaf zijkant bovenbeen over de heup. Artiest had een ander machientje die een stuk gevoeliger was bij mij. Heb hem gesmeekt om zijn oude machine te pakken :'). Daar reageerde mijn lichaam een stuk minder schokkerig op.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:24

Ik zit eigenlijk nooit zo te piekeren welke plekken pijnlijker zijn.
Die op mijn binnen kant arm was een stuk pijnlijker dan op mijn buiten kant arm, maar dit had mijn tattoëerder ook gezegd.
Maarja, even de tandjes op elkaar dat hoort er nou eenmaal bij als je voor een tattoo gaat.
Ik zou de twijfels over pijn iig niet meenemen in de keuze waar ik hem zou zetten.
Je moet hem gewoon zetten op de plek waar het voor jou het beste/mooiste is.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:35

ik heb de plek ook al bepaald waar ik hem wil hebben, is wel de ribben. Ik ben er wel bang voor dat het zeer gaat doen, daarom staat die er ook nog niet haha. maar als ik een tattoo neem komt die daar

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 14:16

LisannePruts schreef:
Ik had even 2 vraagjes

In het vorige topic waren er mensen die een "neppe tattoo" hadden besteld om zo alvast aan het idee te wennen en kijken of het iets is. Maar ik kan het zo snel niet terug vinden. Kan iemand mij vertellen waar je dit ook alweer kan bestellen of een link?

En af en toe twijfel ik nog een beetje van over 30 jaar wat dan etc. Heeft een van jullie ook een keer twijfels gehad? En voelde je je daarna juist opgelucht dat je het toch gedaan had of heb je hem toch niet laten zetten?

Ik heb getwijfeld toen ik het nog niet wist; want ik wilde graag iets kleins op mijn pols.

Toen ik wist wát, heb ik geen seconde twijfel gehad.

Ook nu, ik heb getwijfeld, maar nu ik weet wat het wordt, kan ik niet wachten.

Ook als ik 80 ben, zal ik ze met trots dragen.

Overigens heb ik een baan waar (zichtbare) tattoos niet wenselijk zijn wanneer er klanten op bezoek komen

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:02

leuke tattoos komen er hier voorbij meiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:52

Heeft iemand hier ervaring met een coverup tattoo? Wanneer ik google zie ik vooral alleen maar "CHECK OUT THE MOST AMAZING COVER UP TATTOO EVER" tattoos die nogal overdreven zijn. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:04

Anthea schreef:
Heeft iemand hier ervaring met een coverup tattoo? Wanneer ik google zie ik vooral alleen maar "CHECK OUT THE MOST AMAZING COVER UP TATTOO EVER" tattoos die nogal overdreven zijn. :=

Ik wou het wel maar mijn tattoo is te donker, wat wil je coveren?

Wat betreft pijn vind ik het
niet heel handig dat mensen zeggen die plek doet meer pijn dan die, dat is zo persoonlijk..
Ik ken een meid die over dr ribben (zij) een tattoo heeft in de lengte zeg maar, hoe een ander dat hel vind vind zij het mee vallen. Mijn huisgenootje had op dezelfde plek als ik op de pols een tattoo vond ze totaal niet pijnlijk terwijl ik het een van de pijnlijkste plekken vond. Binnenkant bovenarm vinden veel ook vreselijk, vond ik weer enorm mee vallen.
Ga dus vooral niet naar een tattooshop met het idee ik doe het daar want iedereen zegt dat dat geen pijnlijke plek is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:39

Kleine tattoo, tekst, is al een paar jaar oud. Ga in augustus naar Black & Blue voor een consult.

Is die van jou groot? Wat ga je er nu mee doen??