Gister niet kunnen doen ivm stevige hoofdpijn, vandaag ga ik het wel weer oppakken.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 14-06-17 23:25
Net 120 seconden gedaan, verbaasde me hoe goed dat ging, ik voel het nu pas nadat ik klaar ben. Ik merk dat ik een stopwatch fijner vind dan het zelf moeten tellen, hebben meer dat?
Zojuist de 100 seconden gedaan, die vond ik echt heel zwaar. Heb het wel volgehouden en had maar even de krant voor mijn neus gelegd. Gelukkig morgen weer een rustdag haha
Zijn er hier mensen die kracht en cardio oefeningen combineren? Plank, squats, hardlopen, fietsen ed Mag via PB
Gnome
Geplaatst: 15-06-17 13:30
Laurievc schreef:
Zijn er hier mensen die kracht en cardio oefeningen combineren? Plank, squats, hardlopen, fietsen ed Mag via PB
Ja ik loop 2/3 keer per week hard en ik doe dan een iets uitgebreider buikspierschema waar planken een onderdeel van is. Ik krijg mn streepjes alweer terug Hard werken wordt beloond!
Toch maar wat besloten: Ik kap ermee... mijn rug protesteert en ik zit in de 2 laatste drukke weken van 2 VWO, dus ik wil ff wat rustigere aan doen. Ik hou het topic zeker aangestipt om jullie aan te moedigen en miss weer mee te gaan doen.
Het was heel gezellig met jullie!
Rocamor
Geplaatst: 17-06-17 17:59
Wat is het rustig hier. Iedereen een rustdag of zijn jullie gestopt?
Ik net de 80 seconden gedaan. Eerste ging mis op 60 sec. Daarna ging hij wel goed. Maar ik hou mijn hart vast voor de 90 sec morgen
Gnome
Geplaatst: 17-06-17 18:22
Hier nog steeds fanatiek bezig. Eerst 3km gelopen en net dag 12 van mijn schema gedaan. Daarbij zit 50sec planken. Gaat nooit heel makkelijk maar tot nu toe wel steeds volgehouden.
Gister vergeten, vandaag wel de tijd gedaan die ik anders ook had moeten doen als ik het gisteren wel had gedaan. Net dus 140 seconden gedaan, dat was pittig maar het is wel gelukt.
Ik heb vandaag ook 140 sec gedaan. Ging me redelijk makkelijk af. Ik heb trouwens geprobeeet te zingen ondertussen; dat werkt voor mij niet. Ik kijk gewoon een (YouTube) filmpje en dan vliegt de tijd voorbij!
Ik ben afgehaakt, heel erg slap...... Was het donderdag door drukte vergeten en vrijdag was ik helemaal total loss na het werk. En dan heb je twee dagen gemist en is de motivatie ook weg.....
Ook ik was een paar dagen verslapt, haha. Ik had bij de paarden zoveel gesjouwd dat ik overal spierpijn had. En moet veel werken (werk in de horeca), dus wilde mijn krachten beetje sparen. Jullie horen het, allemaal prachtige smoesjes weer Ik ga morgen verder met 1 minuut 50!