Hoe zijn jouw nagels?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doe jij met je nagels?

Ik doe niks aan mijn nagels
342 (37%)
Ik lak mijn nagels nooit, maar verzorg ze wel (manicure)
72 (7%)
Ik laat mijn manicure (eventueel met normale lak) doen door een styliste
2 (0%)
Ik lak mijn nagels alleen voor een feestje/bij gelegenheid
132 (14%)
Ik lak mijn nagels regelmatig met normale nagellak
122 (13%)
Ik lak mijn nagels altijd met normale nagellak
38 (4%)
Ik lak mijn nagels zelf met gellak
45 (4%)
Ik laat mijn nagels lakken met gellak door een styliste
26 (2%)
Ik voorzie mijn eigen nagels van kunstnagels (gel/acryl)
14 (1%)
Ik laat mijn nagels voorzien van kunstnagels (gel/acryl) door een styliste
73 (8%)
Anders
41 (4%)

Totaal aantal stemmen: 907

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:22

germie schreef:
Kimbers schreef:
Ik krijg de kriebels van het beeld wat je schetst van jouw nagels germie :') bruine teennagels en niet gevijlde nagels. Ben nu wel enorm nieuwsgierig haha.

Gewoon hele nette nagels aan de handen, maar nietgevijld, gepolijst, lang of wat dan ook. Geen rare dingen, erg netjes. Ik hou ze kort maar bijt niet.

Tenen erg netjes. Ongevijld, gelakt en gepolijst. 1 nagel met wat ribbels door groeistoring. Die vijl ik glad, dus hele oppervlak, het ruigere werk. Dan jojoba if druivenpit olie er op. Dan is ie erg mooi.
Nu heb ik iets besteld in china wat tegen alleshelpt, en verzorgt. Het lijkt eerder vrij agressief, maar er zitten alleen kruiden in verder. Resultaat nog geen idee, maar in de nagel met verstoordegroei laat het bruin achter. Lijkt wat raar, maar is verzorgd. Ook huid rond de nagel kleur kruidig bruin, maar dat scrub ik s avonds onder de douche wel weg. Na keerdouchen ishet nog niet weg uit de nagel. Met vijlen wel gok ik. Ik geef het een paar dagen en kijk dan of de nagel mooier wordt. Denk het niet, maar heb het geprobeerd.

Dus nee, ik heb puur natuur, maar wel verzorgd. Handen hebben zelfs geen randjes van mn paard.

Dat er alleen kruiden in zitten wil niet zeggen dat het onschuldig is. Je kunt mensen vergiftigen met kruiden.... bovendien, wie garandeert dat de beschrijving klopt?
Ik heb ook een schimmelnagel, waarschijnlijk door een wondje opgelopen. Die is zoveel mogelijk gevijld en groeit keurig weg.
Dat een kennis geen baat bij een medicijn heeft, wil niet zeggen dat het bij jou niet helpt. En er zullen wel verschillende medicijnen zijn ook. En van antibiotica raak je heel vaak aan de race, vervelend maar soms onvermijdelijk.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:41

EllisL schreef:
Mijn nagels vandaag, perzikroze met glitters[ [url=m/bVdBbg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik mooi zeg. Is dat gellak of een 'gewoon' lakje? Mag ik vragen welke kleur + merk dat is? :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 16:05

Margee schreef:
germie schreef:
Gewoon hele nette nagels aan de handen, maar nietgevijld, gepolijst, lang of wat dan ook. Geen rare dingen, erg netjes. Ik hou ze kort maar bijt niet.

Tenen erg netjes. Ongevijld, gelakt en gepolijst. 1 nagel met wat ribbels door groeistoring. Die vijl ik glad, dus hele oppervlak, het ruigere werk. Dan jojoba if druivenpit olie er op. Dan is ie erg mooi.
Nu heb ik iets besteld in china wat tegen alleshelpt, en verzorgt. Het lijkt eerder vrij agressief, maar er zitten alleen kruiden in verder. Resultaat nog geen idee, maar in de nagel met verstoordegroei laat het bruin achter. Lijkt wat raar, maar is verzorgd. Ook huid rond de nagel kleur kruidig bruin, maar dat scrub ik s avonds onder de douche wel weg. Na keerdouchen ishet nog niet weg uit de nagel. Met vijlen wel gok ik. Ik geef het een paar dagen en kijk dan of de nagel mooier wordt. Denk het niet, maar heb het geprobeerd.

Dus nee, ik heb puur natuur, maar wel verzorgd. Handen hebben zelfs geen randjes van mn paard.

Dat er alleen kruiden in zitten wil niet zeggen dat het onschuldig is. Je kunt mensen vergiftigen met kruiden.... bovendien, wie garandeert dat de beschrijving klopt?
Ik heb ook een schimmelnagel, waarschijnlijk door een wondje opgelopen. Die is zoveel mogelijk gevijld en groeit keurig weg.
Dat een kennis geen baat bij een medicijn heeft, wil niet zeggen dat het bij jou niet helpt. En er zullen wel verschillende medicijnen zijn ook. En van antibiotica raak je heel vaak aan de race, vervelend maar soms onvermijdelijk.

Ik neem echt geen medicijnen voor een onschuldige nagrl. Bij mij is het ook geen schimmel maar komt doordat paard er op gestaan heeft. Door dejuiste olie te vinden lijkt ie mooier. En daar experimenteer ik wel eens mee. Maar ik ben geen type dat elkedag kan smeren, laatstaan 2 keer per dag. Te tijdrovend. Gelukkig niet nodig, al hoop ik dat er na 25 jaar ooit nog eens een mooie nagel uitgroeit. Maar ja verstoring kun je niet oplossen.

Ik ben verder tegen medicijnen en geloof er heilig in dat 90% van de hartmedicijnen niet ingenomen hoeven worden. Nu ben ik gezond, maar mochten ze ooit beweren dat ik iets heb en zelf vind ik van niet, dan is het ook niet zo. Je bent zo gezond als je zelf gelooft. Maardit is eengeheel anderediscussie.
Kalknagels zijn lelijk maar onschuldig gelukkig. 90% van de mensen heeft ze en is geen ziekte. Daarom krijg je ookniets vergoed. Het is alleennu mode om het lelijk te vinden en daarom zie je veelreclames. Geld geld geld verdienen. Misschien zou ik nog iets proberen als er een schimmel zat, maar tegen een groeistoring helpt niet zo veel.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 17:52

Ik heb maandag wat informatie gezocht over de juiste manier van vijlen. Uiteindelijk was het weer hetzelfde liedje, braken de nagels en zijn ze weer kort. Ik vraag mij dus echt af hoe jullie dit doen. :?

Ik hoef geen nagellak (mag ook niet ivm mijn werk) maar mooie nette vrouwelijke handen zou wel eens fijn zijn. :o

Afbeelding

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:51

Frummels schreef:
EllisL schreef:
Mijn nagels vandaag, perzikroze met glitters[ [url=m/bVdBbg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik mooi zeg. Is dat gellak of een 'gewoon' lakje? Mag ik vragen welke kleur + merk dat is? :)

Oei, het merk en kleurnummer zou ik even na moeten vragen bij degene die mijn nagels doet :) het is gellak, moet onder de lamp :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:53

Mezelf een gellakje gegeven net :D moest wachten op de hovenier haha.

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:12

Frummels schreef:

[ [url=m/5LIVkK.jpg]Afbeelding[/url] ]

welke is dit? Lijkt op die ik op heb :P

Quida?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:16

Cinnepin schreef:
Frummels schreef:

[ [url=m/5LIVkK.jpg]Afbeelding[/url] ]

welke is dit? Lijkt op die ik op heb :P

Quida?

het is Silver Glitter van Sensationail :)

Whizz

Re: Hoe zijn jouw nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:25

Ziet er weer mooi uit Frummels!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:15

@ frummels, dan is ie toch niet hetzelfde, ik heb Quida op:P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:13

Dankje Whizz.

Cinnepin: haha oh nee, maar dan lijkt ie er gewoon op :D

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:54

Afbeelding
Afbeelding

Net even met Hema nagellak een french manicure geprobeerd te maken.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 11:45

Nude:
Afbeelding

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 16:59

Afbeelding

Acryl door een vriendin die net in opleiding is, vind ze al behoorlijk goed geslaagd!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 17:33

Hoeveel lessen heeft ze gehad?

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:17

Mijn nagels op het moment, ik breng zelf gellak aan :)

Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:35

Afbeelding

Mijn eigen nagels zijn beide handen allemaal even lang. EIN-DE-LIJK. na 2 jaar alleen maar acryl gehad te hebben, in December deze eraf laten halen en na een half jaar hebben we eindelijk weer sterke mooie en lange nagels :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:58

nikilover schreef:

[ [url=m/Yezy32.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk!!!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 20:12

Cinnepin schreef:
nikilover schreef:

[ [url=m/Yezy32.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk!!!

Dankjewel! Jij ook nog bezig geweest? :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 20:24

Met klantjes wel, met mijn eigen nagels ga ik donderdag weer aan de slag :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 21:48

Volgende week ga ik weer naar mijn nicht om mijn nagels te laten doen. Vind het niet makkelijk om mijn eigen nagels te doen. Heb al verschillende pogingen gedaan, maar dan is het net of ik nog nooit met acryl of gel lak gewerkt heb. Allemaal putten en bobbels en gel lak met vergeten stukjes (krijg op een of andere manier last van 'spasmen' :') ). Ik hou het liever bij dat ik het bij een ander plaats en dat mijn nicht mijn nagels doet. Is ook wel een beetje luxe verwennerij. :D

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:24

LadyMadonna schreef:
Hoeveel lessen heeft ze gehad?

Ik gok 8-10?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:37

Ik heb mijn hele leven nagels gebeten, vond het zo'n onverzorgd gezicht dat ik zo'n 9 maanden acryl nagels heb laten zetten, met gellak. Inmiddels zijn mijn eigen nagels net zo lang als mijn nepnagels, maar nog te dun en broos om zonder door te gaan. Vind dit ook mooier, maar kost me wel elke 3 weken opvullen haha..

Heb nu voor het eerst rood, ben zelf meer van de zachtere kleuren maar ik dacht, ik probeer het eens :)
Ze zitten er nu een week op, groeit als een gek, dus je ziet nu al uitgroei van dichtbij. Gelukkig van veraf nog niet :)
Ik heb ze normaal iets korter, moet deze weer even bijvijlen nu eigenlijk.

Afbeelding
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:50

anne_bento schreef:
Ik heb mijn hele leven nagels gebeten, vond het zo'n onverzorgd gezicht dat ik zo'n 9 maanden acryl nagels heb laten zetten, met gellak. Inmiddels zijn mijn eigen nagels net zo lang als mijn nepnagels, maar nog te dun en broos om zonder door te gaan. Vind dit ook mooier, maar kost me wel elke 3 weken opvullen haha..

Heb nu voor het eerst rood, ben zelf meer van de zachtere kleuren maar ik dacht, ik probeer het eens :)
Ze zitten er nu een week op, groeit als een gek, dus je ziet nu al uitgroei van dichtbij. Gelukkig van veraf nog niet :)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dit vind ik heel mooi en verzorgd zeg :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:26

Frummels schreef:
anne_bento schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dit vind ik heel mooi en verzorgd zeg :j

Thnx! :) als ze net gedaan zijn, zijn ze nog mooier haha.. vind nu die uitgroei al lelijk. Ze blijven altijd wel de volle 3 weken glimmen :D