Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 23:08

Zeker dat er geen gezondheidsrisico's aanzitten ben je nooit. Maar dan moet je een heleboel gaan laten. De reden waarom iemand iets doet vind ik verder niet van belang en weet ik van 1 van de 2 dames welke ik ken ook niet.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 10:58

Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals en de laatste keer de dringende vraag om ontopic (dus ervaringen over het gebruik van fillers en niet de discussie over het nu ervan) én met respect naar elkaar te reageren!

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 17:37

Ik kan me voorstellen dat je mijn berichtke hebt gemist in de chaos.

Ik heb net nog een artikel gevonden die ik volgende week zelf ga lezen zodra ik terug ben van vakantie. Hij is in het engels maar misschien wel interessant:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2544360/

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:29

Aan Hyraulon zitten niet volgens mij geen gezondheids risico's. Het enige wat kan gebeuren als het niet goed gedaan word is dat er bobbels ontstaan en ook deze verdwijnen weer. Nu dat de artsen steeds meer ervaren zijn in het inspuiten zal ook dit niet veel meer voorkomen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:40

rapido schreef:
Aan Hyraulon zitten niet volgens mij geen gezondheids risico's. Het enige wat kan gebeuren als het niet goed gedaan word is dat er bobbels ontstaan en ook deze verdwijnen weer. Nu dat de artsen steeds meer ervaren zijn in het inspuiten zal ook dit niet veel meer voorkomen.

Dat ligt inderdaad ook weer aan de techniek van de arts. Als ze het inspuiten doen ze direct er na masseren. Op die manier verdeeld het mooi gelijk en voorkom je bobbels

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:11

Mascha heeft ook haar lippen laten opvullen, zoals al eerder in dit topic genoemd was.
Wat me in haar vlog opviel, is dat ze allemaal bobbeltjes op haar lippen heeft.
https://www.youtube.com/watch?v=yAGscxqPg-E bij 06:00 ongeveer.
In de reacties staat dat dit erbij hoort. Of je het erg vindt of niet, of het waar is of niet, of het je daardoor tegen houdt of niet, ik wilde het alleen maar eventjes zeggen ;)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:34

Ik ben zelf ook aan de beurt maandag. Als Enamorada het leuk vindt wil ik hier best wat plaatsen over mijn behandeling? :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 12:49

Tytonidae schreef:
Ik ben zelf ook aan de beurt maandag. Als Enamorada het leuk vindt wil ik hier best wat plaatsen over mijn behandeling? :)

Dat vind ik zeker leuk :j

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:01

Ik ook!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:40

Tytonidae schreef:

Tof meis! Waar ga je het laten doen?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:49

Ik zal jullie op de hoogte houden! :)

@Elke, ik ga het laten doen bij Injectables Tilburg! Ik heb heel veel zin in! Ookal vind ik het natuurlijk wel spannend! :D
Ik heb een hele tijd nagedacht over Blush Best maar wilde het de eerste keer toch laten doen bij een arts die was aangesloten bij het NVCG(Nederlandse Vereninging Cosmetische Geneeskunde) en het liefst dan ook bij een arts die werkt met Juvederm aangezien ik daar veel goede verhalen over heb gelezen! :j

De kliniek en de arts in kwestie hebben lovende reviews op het internet en daar hecht ik toch veel waarde aan.

Ook woon ik heel erg dicht bij Tilburg dus ik het voor mij heel dichtbij. Mooi meegenomen! :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:16

Tytonidae schreef:
Ik zal jullie op de hoogte houden! :)

@Elke, ik ga het laten doen bij Injectables Tilburg! Ik heb heel veel zin in! Ookal vind ik het natuurlijk wel spannend! :D
Ik heb een hele tijd nagedacht over Blush Best maar wilde het de eerste keer toch laten doen bij een arts die was aangesloten bij het NVCG(Nederlandse Vereninging Cosmetische Geneeskunde) en het liefst dan ook bij een arts die werkt met Juvederm aangezien ik daar veel goede verhalen over heb gelezen! :j

De kliniek en de arts in kwestie hebben lovende reviews op het internet en daar hecht ik toch veel waarde aan.

Ook woon ik heel erg dicht bij Tilburg dus ik het voor mij heel dichtbij. Mooi meegenomen! :D

Heel tof! Ben benieuwd hoe de zwelling je gaat bevallen! Die is vaak mooier dan het eindresultaat omdat dat snel went!
Juvederm is niet zo zeer het beste merk, maar wel een bekender merk. Juvederm is wat meer naturel qua finish, ik heb juist niet voor juvederm gekozen omdat ik die de 1e keer te natuurlijk vond.

Succes meis!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 17:39

Ik heb aankomende vrijdag een consult staan. Mocht het dan écht goed voelen voor mij, kan de behandeling dezelfde dag nog.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:56

Schijt je dan heel de week geen 7 kleuren? Ik zou doodzenuwachtig zijn! (Maar ik ben dan ook als de dood voor naalden :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:07

enamorada schreef:
Ik heb aankomende vrijdag een consult staan bij Blush & Botox. Mocht het dan écht goed voelen voor mij, kan de behandeling dezelfde dag nog.

Meelezer hier!
Wil alleen even zeggen dat je 9 vd 10 keer beter niet op zo'n dag zelf kan beslissen. Je zal enooorm veel informatie en indrukken krijgen. Als advies wil ik je geven, slaap er even 1/2 nachtjes over. Laat alles eventjes op je inwerken en ga dan de week erna als je besluit het te doen :) Ook als het 100% goed voelt. Grote kans dat je best een beetje overdonderd wordt als je daar daadwerkelijk staat dan!
En niet omdat je er nog langer over na moet denken, maar laat het gewoon even rustig bezinken, zal je zelf tijdens de behandeling misschien ook wat relaxter zijn :)

Wat je hiermee doet moet je zelf weten, ik weet alleen dat ik het altijd fijn vind het even te laten bezinken als je zoveel informatie krijgt, dan sta ik er altijd wat rustiger/relaxter in na een dag of 2 :D

In ieder geval succes! Ben erg benieuwd naar een before-after! (Als je de before ook wilt plaatsen tenminste, anders alleen de after uiteraard ;) )

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 19:09

Hahah LadyMadonna, het valt best mee tot nu toe. Maar dat komt vast nog :')

_Dreamer dat had ik me inderdaad ook bedacht. Als ik ook maar een kleine twijfel heb ga ik het uiteraard niet gelijk laten doen. We zien het wel :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:16

Spannend meid, ik hoop voor dat je uiteindelijk kunt kiezen voor datgene wat jou gelukkig maakt.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 19:46

Dat hoop ik ook, dankjewel :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:48

Laat je wel een voor en na zien? :o

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 19:49

meisje_ schreef:

Maar natuurlijk!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:06

Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:11

Gaaf! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:33

Oh wat leuk! Spannend hoor! Ben benieuwd naar het resultaat :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:36

enamorada schreef:
meisje_ schreef:

Maar natuurlijk!

Leuk ben heel benieuwd :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:41

Ben benieuwd naar het resultaat.