Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rapido schreef:Aan Hyraulon zitten niet volgens mij geen gezondheids risico's. Het enige wat kan gebeuren als het niet goed gedaan word is dat er bobbels ontstaan en ook deze verdwijnen weer. Nu dat de artsen steeds meer ervaren zijn in het inspuiten zal ook dit niet veel meer voorkomen.
Tytonidae schreef:Ik zal jullie op de hoogte houden!![]()
@Elke, ik ga het laten doen bij Injectables Tilburg! Ik heb heel veel zin in! Ookal vind ik het natuurlijk wel spannend!![]()
Ik heb een hele tijd nagedacht over Blush Best maar wilde het de eerste keer toch laten doen bij een arts die was aangesloten bij het NVCG(Nederlandse Vereninging Cosmetische Geneeskunde) en het liefst dan ook bij een arts die werkt met Juvederm aangezien ik daar veel goede verhalen over heb gelezen!![]()
De kliniek en de arts in kwestie hebben lovende reviews op het internet en daar hecht ik toch veel waarde aan.
Ook woon ik heel erg dicht bij Tilburg dus ik het voor mij heel dichtbij. Mooi meegenomen!
enamorada schreef:Ik heb aankomende vrijdag een consult staan bij Blush & Botox. Mocht het dan écht goed voelen voor mij, kan de behandeling dezelfde dag nog.