Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idylle schreef:Hier ook 13-2 gestopt.... gister en eergisteren aan het werk geweest, dus toen was het aardig te doen. Vandaag toch wel wat moeilijker, vannacht slecht geslapen, vanmorgen vrij moeilijk gesprek moeten doen en manlief heeft avonddienst en rookt thuis. Dus al met al een pittig dagje vandaag, maar tot nog toe gaat het redelijk
idylle schreef:Hier ook 13-2 gestopt.... gister en eergisteren aan het werk geweest, dus toen was het aardig te doen. Vandaag toch wel wat moeilijker, vannacht slecht geslapen, vanmorgen vrij moeilijk gesprek moeten doen en manlief heeft avonddienst en rookt thuis. Dus al met al een pittig dagje vandaag, maar tot nog toe gaat het redelijk

Matheno schreef:Iris82 schreef:Eigenlijk bizar. Zoveel geld.
Al bedacht wat je van dit bespaarde geld voor jezelf gaat kopen ter motivatie?
soms zijn er moeilijke momenten maat die worden steeds minder!

) zou ik nog iets willen noemen dat de stoppers straks een groot voordeel geeft ten opzichte van de rokers. Toen ik zelf nog rookte (ik heb een jaar of 25 lang ongeveer 2 pakjes per dag gerookt) was ik altijd als de dood om verkouden/grieperig te worden. Wat een ellende was dat. Naast het gebruikelijke 'snotgebeuren' zat je dan ook nog met je rooktoestanden te kijken waardoor alles nog even extra pijn deed en het veel langer duurde voordat je weer op de been was. Dat was zo ongeveer het eerste wat mij opviel toen ik gestopt was: verkouden zijn is nog steeds niet leuk (ik zit nu ook niet fris en fruitig achter de pc hoor, zo'n feest is het nu ook weer niet), maar zoveel draaglijker dan voorheen. Dus nog een stukje inspiratie erbij om het vol te houden! Willl65 schreef:En dan ni, a bijna vier weken stoppen begint de trek naar een peuk sterker te worden. Wanneer gaat dat over?