Jkiya wat ben je mooi !! En ik hou van kuifjes

De swatches hierboven zien er ook erg mooi uit. Net als dat morphe palette met dat groen...wauw !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
velvetblack schreef:JKiya schreef:Ik ben in een ramp ik quoten om op iedereen te reageren, sorry ik kan dat alleen met copy/paste in meerdere berichten of met wijzigen, ben zo weinig actief met plaatsen op bokt geweest dat het soms niet zo soepel gaat![]()
Lino mooi dat donkere en ik vind dat Metallic ook leuk, leuk eens wat afwisseling met alle matte lipsticks die je nu zoveel ziet bij iedereen.
Ik vind die Nabla swacthes ook erg mooi Niniane, kleuren die je hebt gekozen spreken me ook zeker aan.
Kiezen is soms moeilijk he Yltje!
Ik had woensdag voor ik ziekjes werd wel een lekkere dag, nog even lekker ego een selfie gemaakt met mijn huidige dagelijkse look:
[ [url=m/akAyun.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik gebruik de laatste tijd wat minder producten, als ik uit eten ga of een feestje heb maak ik er wel iets meer werk van maar ik vind het zoals ik nu heb eigenlijk wel mooi. Ik maak altijd een lijntje met oogschaduw of potlood bij m'n onderste wimperrand en en doe vaak wat bronzer in m'n arcade boog. Op deze foto heb ik met oogschaduw m'n bovenste wimperrand ook wat aangezet, ik vind dat minder hard dan een eyeliner staan en ik heb daar soms ook gewoon geen geduld voor![]()
Ik gebruik ook minder highlighter maar een blush met een glans erin. M'n lipkleur wissel ik wel af, ik heb heel veel draagbare kleurtjes maar ik wil eens wat vaker meer kleur/donkerder dragen door de week en niet alleen in het weekend.
Ik heb wel een vraag en hoop dat jullie me advies kunnen geven:
Ik heb altijd wat donkere kringen, helaas is de huid rond mijn ogen door allergie / wrijven erg dun en ondanks dat ik genoeg drink en normaal slaap wordt het alleen beter als ik zelf wat bruiner ben in de zomer. Mijn gezicht is wel redelijk egaal dus ik wil niet 'onnodig' dekkende foundations gebruiken maar ik heb het idee als ik die kringen wil bedekken ik mijn gezicht dat niet kaal kan laten omdat dat niet mooi overloopt.
Ik zag laatste hier een fotoreeks met correcter en concealer voorbij komen bij kringen, heel mooi resultaat maar is dat haalbaar als je de rest van je gezicht onbedekt of neutraal wil laten?
Je bent een knappe vrouw!!
Ik ben even de naam kwijt, maar diegene die vaak mensen opmaakt! Je bent een mooie meid om te zien. Maar ik vind het sonde dat je doet "baken". Je ziet het vrij goed zitten. Ik vind het echt doodsonde dat iedereen zijn gezicht maar volgooit met losse poeder omdat ze dat op youtube/insta doen. Ik hoop dat die trend snel voorbij gaat!
Lau_ schreef:Hoi! als stille meelezer heb ik hier even een vraagje.
Ik heb vandaag eindelijk mijn eerste jeffree star liquid lipstick binnen ( thanks friemel, heel blij mee!) maar hoe krijgen jullie het altijd er zo mooi op?
Het lukt mij echt voor geen meter... De kleur is trouwens wel echt geweldig.
heeft iemand voor mij de gouden tip?
Lau_ schreef:Hoi! als stille meelezer heb ik hier even een vraagje.
Ik heb vandaag eindelijk mijn eerste jeffree star liquid lipstick binnen ( thanks friemel, heel blij mee!) maar hoe krijgen jullie het altijd er zo mooi op?
Het lukt mij echt voor geen meter... De kleur is trouwens wel echt geweldig.
heeft iemand voor mij de gouden tip?