Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik heb zelf een Garmin horloge die alles registreert (is activity-tracker & sport/gps-horloge in 1) dus ik heb wel elke dag mijn totale stappen en verbruikte calorieën enzo, denk dat die ook automatisch sporten bijhoudt (als je bv. gaat fietsen maar het sporthorloge niet aanzet) maar weet niet precies hoe dat werkt, en denk ook niet dat ik dat achteraf in Endomondo krijg.
Als ik dan alles (dus ook (kleine) wandelingen met de hond ed) zou willen bijhouden moet ik daar elke keer een activiteit voor aanzetten, maar dan krijg je op sommige dagen echt een waslijst ...
Naskapower schreef:Morgen kijk ik even de instellingen van de challenge na.
Ik ben trouwens benieuwd hoe lang ik op plaats 1 blijf staan, ben afgelopen donderdag met sleetje rijden gevallen en heb nu goed last van m'n knie. Vrijdag niet kunnen skieen daardoor helaas. Nu ook nog last. Dus voorlopig zit hardlopen er niet meer in en daar was ik net mee begonnen.
Dayanara schreef:Naskapower schreef:Morgen kijk ik even de instellingen van de challenge na.
Ik ben trouwens benieuwd hoe lang ik op plaats 1 blijf staan, ben afgelopen donderdag met sleetje rijden gevallen en heb nu goed last van m'n knie. Vrijdag niet kunnen skieen daardoor helaas. Nu ook nog last. Dus voorlopig zit hardlopen er niet meer in en daar was ik net mee begonnen.
Kan iemand mij uitnodigen voor de challenge? Ik kan hem niet vinden op mijn telefoon
Naskapower schreef:Morgen kijk ik even de instellingen van de challenge na.
Dayanara schreef:Danseresje schreef:Ik sta ondertussen stil na mijn heerlijke start..... Heen en weer naar de fysio is nu wat ik meeste loop en dat is heen en terug nog geen kilometer.....
Ik las het, wat heftig joh.
In maart ga ik met paardlief jullie kant op een buitenrit met jou zit er nu niet in helaas.
Sterkte!