Magrathea schreef:Meanwhile in Delft:
[ [url=m/Y1nt5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
No way dat ik dat zou doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb het de hele dag op het werk koud ....werk namelijk in een
 Ik heb het de hele dag op het werk koud ....werk namelijk in een  

Time2Tri schreef:@ Eliine ... lijkt me echt heerlijk bij dit weer in het zonnetje te lopen .
Mooi tempo in je interval gelopen hoor .
Heb je voor het lopen nog iets gedronken of gegeten ?
 Dat je voeten niet vastvriezen
 Dat je voeten niet vastvriezen 
 zo ik ga aan het werk en daarna nog wat core training doen. Morgen duurloop, maar een korte maar. Zit deze week in een klein afbouw weekje met lopen.
 zo ik ga aan het werk en daarna nog wat core training doen. Morgen duurloop, maar een korte maar. Zit deze week in een klein afbouw weekje met lopen.                                                         
Eliine schreef:Petje af hoor time2tri! Ik mag hopen dat ik later ook van zulke gemotiveerde cliënten in de praktijk krijg!

ou Enschede idd wel willen doen ..maar luister braaf
ou Enschede idd wel willen doen ..maar luister braaf  
  wat vervelend van je shinsplint
  wat vervelend van je shinsplint   

...
 ... 

Dus kan ik weer wat harder aan de bak. Verder ga ik in februari ook een fitness abonnement nemen zodat ik specifieke spiergroepen kan trainen, dat gaat (hopelijk) ook helpen.
 Dus kan ik weer wat harder aan de bak. Verder ga ik in februari ook een fitness abonnement nemen zodat ik specifieke spiergroepen kan trainen, dat gaat (hopelijk) ook helpen.  Ik heb zelf heel veel baat gehad bij dry needling, is echt geen pretje maar werkt zo goed! En verder, ja, gewoon echt echt echt heel rustig aandoen. Nee nog rustiger. Wel in beweging blijven maar niet boven een minimaal jogtempo uit pieken. Je wil dat je spieren getraind worden maar zonder ook maar in de buurt te komen van je triggers zegmaar.
 Ik heb zelf heel veel baat gehad bij dry needling, is echt geen pretje maar werkt zo goed! En verder, ja, gewoon echt echt echt heel rustig aandoen. Nee nog rustiger. Wel in beweging blijven maar niet boven een minimaal jogtempo uit pieken. Je wil dat je spieren getraind worden maar zonder ook maar in de buurt te komen van je triggers zegmaar. 

.
  .
 We hebben met flippers getraind (zwemmen dus
 We hebben met flippers getraind (zwemmen dus  ) maar heb ik even grof onderschat hoeveel energie dat kost! Hahaha
 ) maar heb ik even grof onderschat hoeveel energie dat kost! Hahaha 

Magrathea schreef:Nou mijn rondje van een uur is er eentje van 20 minuten geworden. Heb gewoon nog steeds spierpijn van m'n training van vrijdag

... zou zelfs ik vast en
 ... zou zelfs ik vast en 

welshfan97 schreef:gave schoenen! maar zijn het speciale triatlon schoenen (ze heten iets met "TRI"), wat is daar anders aan?
 .
 . 
 ) Ik ben super enthousiast begonnen want je gaat ineens meeeega hard ( O-M-G IK BEN EEN OLYMPISCH SPRINTER ), maar halverwege de training merk je ineens dat het je toch iets meer energie kost dan je gewend bent
 ) Ik ben super enthousiast begonnen want je gaat ineens meeeega hard ( O-M-G IK BEN EEN OLYMPISCH SPRINTER ), maar halverwege de training merk je ineens dat het je toch iets meer energie kost dan je gewend bent  

Ook ben ik zaterdagmiddag met een vriendin naar Thialf geweest voor het NK Allround, ook zeer leuk en vermakelijk. Dat laatste komt vooral omdat wij het erg leuk vinden om een beetje mensen te kijken, als jullie snappen wat ik bedoel haha.
 Ook ben ik zaterdagmiddag met een vriendin naar Thialf geweest voor het NK Allround, ook zeer leuk en vermakelijk. Dat laatste komt vooral omdat wij het erg leuk vinden om een beetje mensen te kijken, als jullie snappen wat ik bedoel haha.   Gisteren een middag bij de rijvereniging geweest omdat ik in een werkgroep zit omtrent het opstellen van een nieuwe missie/visie/etc/etc. Zeer interessant en ook erg leerzaam omdat de vereniging zeer groot is (+/- 400 leden) en daardoor verschillende soorten leden tevreden moet stellen.
 Gisteren een middag bij de rijvereniging geweest omdat ik in een werkgroep zit omtrent het opstellen van een nieuwe missie/visie/etc/etc. Zeer interessant en ook erg leerzaam omdat de vereniging zeer groot is (+/- 400 leden) en daardoor verschillende soorten leden tevreden moet stellen. 

Het blijft een punt van aandacht maar zolang ik daar rekening mee houd loop ik gelukkig helemaal pijnvrij. Maar dat had wel wat voeten in aarde (zie bovenstaand
 Het blijft een punt van aandacht maar zolang ik daar rekening mee houd loop ik gelukkig helemaal pijnvrij. Maar dat had wel wat voeten in aarde (zie bovenstaand  ) dus voor de mensen die last hebben, laat echt alles checken want het is vaak niet een eenzijdig probleem.
 ) dus voor de mensen die last hebben, laat echt alles checken want het is vaak niet een eenzijdig probleem.  Duurde echt een paar minuten voordat ik me realiseerde dat het pas maandag is en ik woensdag pas naar het zwembad hoef
 Duurde echt een paar minuten voordat ik me realiseerde dat het pas maandag is en ik woensdag pas naar het zwembad hoef  volgens mij is mn onderbewustzijn toch al een beetje zenuwachtig
 volgens mij is mn onderbewustzijn toch al een beetje zenuwachtig