Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:Ik heb op jullie advies inmiddels contact gehad met cutecotton en ze adviseerde mij de Me~Luna Classic Small of de Lunette 1. Is er hier iemand die beide heeft geprobeerd en welke dan het beste bevalt en waarom?
Sonja89 schreef:Riddershow schreef:Ik heb overigens gewoon gemaild en is ook gelukt
Dank je, heb mijn pauze goed besteed! Wel een beetje vreemd om al je intieme details zo op de mail te zetten, maar het is voor het goede doel hè
Sonja89 schreef:Joanieke schreef:Ik heb op jullie advies inmiddels contact gehad met cutecotton en ze adviseerde mij de Me~Luna Classic Small of de Lunette 1. Is er hier iemand die beide heeft geprobeerd en welke dan het beste bevalt en waarom?
Ik moet eigenlijk ook nog bellen, maar iets met een lokaal vol kinderen met grote oren... Maar ik denk dat ik ook dit advies zal krijgen als ik onze 'eigenschappen' vergelijk. Op basis waarvan is jou de Classic Small aangeraden, of is dat iets te privé? Mag ook via pb uiteraard![]()
Kon CC verder niet aangeven wat het verschil is tussen Me~Luna Classic Small en de Lunette 1?
MarliesV schreef:Ik heb het advies gekregen: Me Luna Classic of Lunette 1
Zit nog al een verschil in prijs maar voor de rest wordt ik er weinig wijs uit.
Iemand ervaring met 1 van beide, welke is beter?
Femek2902 schreef:Ik heb er ook 1 besteld en ondertussen ook binnen.
Gister onder de douche geprobeerd en ik krijg hem er wel in maar hij klapt niet uit. Nu zeggen ze overal dat je dan moet draaien, maar dat krijg ik echt met geen mogelijkheid voor elkaar.
Iemand tips om ervoor te zorgen dat het wel lukt?
Ik heb nu trouwens de Fold in vouw gebruikt, anders lukte het niet om hem erin te krijgen
Femek2902 schreef:Ik heb er ook 1 besteld en ondertussen ook binnen.
Gister onder de douche geprobeerd en ik krijg hem er wel in maar hij klapt niet uit. Nu zeggen ze overal dat je dan moet draaien, maar dat krijg ik echt met geen mogelijkheid voor elkaar.
Iemand tips om ervoor te zorgen dat het wel lukt?
Ik heb nu trouwens de Fold in vouw gebruikt, anders lukte het niet om hem erin te krijgen
Joanieke schreef:Ik heb nog even wat onderzoekjes gedaan en heb besloten de Me~luna classic small te bestellen, ben echt heel erg benieuwd!