Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ons KDV wiegt gewoon in slaap indien nodig hoor. Lopen ook rustig met een drager als dat nodig is of gaan een rondje buiten lopen.
Pinacolada schreef:Ik heb ze bij een gastouder, juist ook om de kleinere groepen en de huiselijkheid. Hier is het max 2 baby's onder de 1, dus alleen die van ons. En totaal max 5 of 6, maar die zitten dan vaak ook op school dus zijn ze ook vaak paar uurtjes alleen. Geeft mij een vertrouwder gevoel dan die grote groepen.
Sees schreef:Esplendido, werk jij voor LLL?
Ik laat tzt gewoon weer een lactatiedeskundige komen als ik tegen problemen aan loop. Dat vind ik dan weer nuttiger dan een bv cursus als de baby er nog niet eens is. Maar goed, dat komt waarschijnlijk door de waardeloze BV infomiddag die ik heb gehad. Een lactatiedeskundige wordt ook vergoed door mijn verzekering en die kan dat advies geven perfect afgestemd op mij en de baby.
_love12_ schreef:9 september intake met de kraamzorg.. Moet een lijstje met vragen maken maar m'n moeder is kraamverzorgster bij hun dus heb eigenlijk al m'n vragen al aan haar gesteld![]()
Vind het ook een beetje nutteloos dat ze komt terwijl we alles al weten mja...
verootjoo schreef:_love12_ schreef:9 september intake met de kraamzorg.. Moet een lijstje met vragen maken maar m'n moeder is kraamverzorgster bij hun dus heb eigenlijk al m'n vragen al aan haar gesteld![]()
Vind het ook een beetje nutteloos dat ze komt terwijl we alles al weten mja...
Ze komen ook niet alleen om jouw vragen te beantwoorden, maar ook om te kijken of he huis geschikt is enzo voor hun om te werken
Esplendido schreef:Als meer mensen zouden weten wat de kv industrie allemaal op hun geweten heeft om vooral maar meer kv te verkopen zouden mensen ook veel kritischer naar die fabrikanten kijken.
En echt, ik ben niet tegen kv, het is goed dat het er is, maar met sommige marketingpraktijken heb ik wel moeite. Het is ook niet voor niets dat wereldwijd vastgelegd is dat er geen reclame mag worden gemaakt voor kv voor baby's onder de zes maanden. Die regel is ontstaan naar aanleiding van het Nestlé schandaal met de milknurses waardoor in de derde wereld ontzettend veel baby's zijn gestorven.