Daar ben ik sowieso geen fan van

Idd dat vettige heb ik daar vaak van.
Terwijl ik een vrij droge gevoelige huid heb

Zal nog eens checken als ik er weer eens langs kom/ben.
Maar anders valt die sowieso af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
velvetblack schreef:Die JS is echt een goede zakenman. Gaaf dat die van zijn emo tijd nu zo'n rockende make up guru is.
Irritant friemel, als mensen het beter denken te weten en hun zin door drammen. Prima dat ze advies geven, maar als een klant dan aangeeft niks te willen dan is het ook klaar. Raar dat ze alsnog spul in je haar deed. Ik vind bij krulhaar dat harde er altijd zo jammer uit zien!
Mijn look van vandaag.
Bloot. Naakt. Kaal (voor mijn doen)
[ [url=m/NNOf0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElineS schreef:Mijn look van vandaag. Geen foundation, alleen wat poeder en concealer, ow en blush. Foto is van vanmorgen. Nu wel foundation op om mijn beautyblender uit te proberen
Ik word steeds beter in mijn wenkbrouwen. Ben er nog niet maar als ik het met foto's van een maand terug vergelijk, stuk beter.
Ow, en nieuwe lipgloss op, vandaag gekocht, normaal 14, nu 8, kon het niet laten liggen. Dot shock balmy gloss.
Zag de collectie liggen bij de kassa, een limited edition collectie van Pupa Milano, en vond het er gewoon zo mooi uitzien. Maar wilde niet eerst kopen voordat ik reviews had gelezen, behalve dan de gloss.
[ [url=m/OkbIXF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qCE3gy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Thanks nog iedereen
En Elke je bent echt prachtig, zo'n lichte look staat je ook tof.
En ik vind je wenkies er wel tof uit zien Daniella!
Vind je krullen ook echt prachtig Friem, maar wel erg veel product in je haar.
Ik had trouwens gelogen over dat ik Ecstasy op had laatst, was Gravity. Sorry voor de verwarring![]()
Hier nog m'n full face met m'n nieuwe haar, en ik heb nu een Persistence met Velvet Teddy als ombre op m'n lippen als je het kunt zien.
[ [url=m/ek2bNg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op m'n wangen Orgasm en Albatross
Niniane schreef:
linoleum schreef:Ja de upload doet het weer! Dus hier alsnog mijn foto met Witching Hour.
Ben er nog niet over uit wat het nou voor kleur is. Ene keer vind ik hem echt blauw, andere keer echt paars.
[ [url=m/0flN4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Kaygee schreef:
Ik ga ze bellen. Zou wel heel lief zijn als ze dat zou doen
Zou voor hun klantenservice natuurlijk prima reclame zijn!
Lino, wat een gave kleur bij jou zeg!![]()
Gister in Amsterdam geweest, de lipsticks zijn nog van afgelopen vrijdag. Etos werkt een vriendin van me dus die had de Real Techniques opzij gezet.
[ [url=m/HDAUnO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de nieuwe liefde van mijn leven. WAT een pigment zit in die kleuren zeg. Opent ook met een kleine drukknop en dan schiet 'ie open dus is heel voorzichtig uit de verpakking halen.
was overigens NIET de bedoeling deze te halen, maar wilde graag de gouden en paarse kleur hebben maar de losse variant evenaarde dit pigment niet, plus de prijs voor 2 losse evenaarde de prijs van het palette wel weer bijna dus toen dwong mijn moeder me om 'm te kopen.
[ [url=m/fWcLZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0zp8o8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T9rXja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leverage schreef:velvetblack schreef:Die JS is echt een goede zakenman. Gaaf dat die van zijn emo tijd nu zo'n rockende make up guru is.
Irritant friemel, als mensen het beter denken te weten en hun zin door drammen. Prima dat ze advies geven, maar als een klant dan aangeeft niks te willen dan is het ook klaar. Raar dat ze alsnog spul in je haar deed. Ik vind bij krulhaar dat harde er altijd zo jammer uit zien!
Mijn look van vandaag.
Bloot. Naakt. Kaal (voor mijn doen)
[ [url=m/NNOf0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind je hier zo lijken op Carice van Houten![]()