Ik heb er ook 27, excl mijn glosses. Ik wil er ook nog zeker 3 bij hebben
Anoniem
Geplaatst: 11-12-15 15:30
Ik had er een stuk of 70, maar heb tijdens mijn verhuizing grote schoonmaak gehouden en een hele hoop die ik nooit gebruik weg gedaan. Nu heb ik er nog maar een stuk of 50
Heb echt wel een paar gave kleuren weg gedaan, maar ik droeg ze nooit en had ruimte nodig. Eigenlijk alleen drugstore, of high end waarvan ik de formule echt niet fijn vond.
Suus___
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-15 15:40
Djilna schreef:
Tja, dan geen lipstick maar gewoon een gloss ofzo?
Mooie kleuren komen voorbij, soar is echt wel gaaf... Voor degene die vroeg om mijn lipliner van essence, ja hij blijft redelijk goed zitten, maar na een lunch en tussendoor wat drinken slijt ie wel. Dan moet je hem wel bijwerken. Dat had ik alleen niet gedaan, want heb tot aan nu eigenlijk de hele dag in meetings gezeten en had mijn lipliner op mijn bureau liggen. Dus nu pas weer op de plek en kan hem nu bijwerken, maar heb maar gewoon eraf geveegd. Ga toch zo naar huis.
Anoniem
Geplaatst: 11-12-15 16:09
DnT schreef:
Ja... Dat had inderdaad gekund
Heb echt wel een paar gave kleuren weg gedaan, maar ik droeg ze nooit en had ruimte nodig. Eigenlijk alleen drugstore, of high end waarvan ik de formule echt niet fijn vond.
Ik ben nu ook wel een beetje kieskeurig geworden in formule
Zo het is straunchly stylish icm bourjois gloss geworden.. sorry voor de rest van mn gezicht heb n allergische reactie op iets en dat wil ik niet wegplamuren
Ik vind het eigenlijk wel mooi om heel eerlijk te zijn suus...zo naturel maar ik zie iemand liever zonder iets op zijn huid omdat ik eigen huid gewoon het mooist vind, maar is persoonlijke smaak