Huertecilla schreef:
Wat een b*llshit. Lig jij op je vrouwtje tekeer te gaan met hartslagband etc.? Niet? Dan weet je dus nooit hoeveel je verbrandt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:blackflicka schreef:Hier zit ik al op min 1 kg gaat goed zo,af en toe nog iets lekkers.
In 4 dagen? Je weet dat gezond afvallen 700-1000 gram per week is he?
Kayleigh_ schreef:Huertecilla schreef:Aan die over-serieuze groep: Hebben jullie ook bronnen over hoeveel energie je verstookt bij sex? Supergezond voor alles-en-nog-wat met als bonus nog leuk om te doen ook.
Wat een rare vraag. Dit is niet het juiste topic om over seks te praten, mister.
Captain schreef:Pfff jeeeeeeeetje..
Mensen kom op, wat een schijtsfeer hangt er hier zeg. Hoe oud zijn we met z'n allen. Kunnen we niet gewoon normaal doen tegen elkaar? Hou eens op met dat eeuwige gezeur en gezeik op alles en iedereen.
IMANDRA schreef:Jammer dat mannen veel meer bewegen en dus verbranden dan vrouwen huertecilla! Gemiddeld genomen dan.
Citaat:Maar ik neem die 'beweging' wel mee als 'extra', die hoef ik niet in mn MFP te zetten haha.
Citaat:Laten we inderdaad terugkeren naar lekker plat afvallen, wie weet zijn er mensen die celibaat zijn en dan hebben ze natuurlijk niks aan jou advies. Haha
Kayleigh_ schreef:haffylover schreef:En als ik een tip mag geven ga aub geen calorieën tellen dat is voor mensen geen doen. Want je maakt jezelf gek. Iets kan heel weinig calorieën bevatten maar veel voedingstoffen maar ook ander om. .
Zo, dat is nogal een aanname... Ik tel al een behoorlijke poos kcal, heerlijk om te puzzelen en je kcalinname + verdeling van macro's exact bij te houden en in orde te krijgen. Dus geen doen? Praat voor jezelf...![]()
Ik vind de tip om geen kcal te tellen echt enorme onzin. Zeker bij mensen die te zwaar zijn en geen goed inzicht hebben in wat ze binnenkrijgen is dit een echte eye-opener. Daarmee zeg ik niet dat je levenslang moet tellen, maar wel dat het, zeker in het begin, een hoop bewustwording geeft.
Sammie schreef:Als iemand niet weet dat een saucijzenbroodje dik 300 kc bevat en er als ontbijt 2 wegwerkt en vervolgens zich afvraagt waarom ie niet afvalt is kcal tellen (of iig bewust worden van de voedingswaarde) gewoon ronduit verstandig.